Har det mega underligt.. ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
10 svar
5 synes godt om
2. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har haft det helt vildt underligt og dårligt i en lille uge nu.
Det startede i torsdags efter jeg havde været i byen onsdag, hvor jeg havde fået noget i min drink, som har slettet min hukommelse fuldstændig for den aften. Og selvfølgelig har jeg tømmermænd torsdag og lidt fredag. Men jeg bliver ved med at have det dårligt og jeg sover elendigt og jeg har ingen energi.
Jeg har de mærkeligste symptomer på hvad det nu end er jeg fejler.
Jeg er svimmel, får konstant kvalme (især når jeg drikker noget væske af al mulig slags), tisser flere gange om natten og dagen (mere end normalt), har ekstremt meget hvid udflåd, har hovedpine (får det især af lys) og har ikke rigtig den store appetit.
Ved så ikke om det kan være tegn på graviditet. Havde glemt min p-pille i to dage hvor kæresten og jeg så har hygget lidt. Plejer ikke at glemme dem da jeg ikke ønsker flere børn men det skete i al den stress jeg lige har været igennem.

Er der nogen der har en idé til hvad jeg fejler?

Skal til læge på torsdag, hvor jeg i forvejen har en aftale med børnene hvor jeg så vil snakke med ham om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det startede i torsdags efter jeg havde været i byen onsdag, hvor jeg havde fået noget i min drink, som har slettet min hukommelse fuldstændig for den aften. Og selvfølgelig har jeg tømmermænd torsdag og lidt fredag. Men jeg bliver ved med at have det dårligt og jeg sover elendigt og jeg har ingen energi.
Jeg er svimmel, får konstant kvalme (især når jeg drikker noget væske af al mulig slags), tisser flere gange om natten og dagen (mere end normalt), har ekstremt meget hvid udflåd, har hovedpine (får det især af lys) og har ikke rigtig den store appetit.
Ved så ikke om det kan være tegn på graviditet. Havde glemt min p-pille i to dage hvor kæresten og jeg så har hygget lidt. Plejer ikke at glemme dem da jeg ikke ønsker flere børn men det skete i al den stress jeg lige har været igennem.

Skal til læge på torsdag, hvor jeg i forvejen har en aftale med børnene hvor jeg så vil snakke med ham om det..

Jeg har så taget min sidste p-pille i går så venter mens i morgen eller overmorgen.

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

34 visninger og ingen svar??...

Anmeld

2. april 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

34 visninger og ingen svar??...

Hvad tænker du selv? Er du bange for at du er blevet gravid med din kæreste, eller er du bange for at det har noget med de stoffer, du mener er kommet i din drink, at gøre?

Hvis det er det første, er der vel ikke andet for end at vente til du kan teste.

Hvis det er det andet, så synes jeg du skal ringe til din læge og forklare ham situationen.

Måske er det ingen af delene, men bare fordi du stresser over mulighederne.

Og når det så er sagt, så kommer lige den løftede pegefinger: Du bør atså gå til lægen med det samme, hvis der er nogen der putter noget i din drink!

Anmeld

2. april 2013

Masig

Der er jo ikke rigtig nogle af os der kan svare dig på hvad du fejler, men det lyder da ikke rart. Har du taget en test? Og ellers tag et smut til lægen... kan jo bare være noget omgangssyge måske, men så kan du da få et svar. 

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Hvad tænker du selv? Er du bange for at du er blevet gravid med din kæreste, eller er du bange for at det har noget med de stoffer, du mener er kommet i din drink, at gøre?

Hvis det er det første, er der vel ikke andet for end at vente til du kan teste.

Hvis det er det andet, så synes jeg du skal ringe til din læge og forklare ham situationen.

Måske er det ingen af delene, men bare fordi du stresser over mulighederne.

Og når det så er sagt, så kommer lige den løftede pegefinger: Du bør atså gå til lægen med det samme, hvis der er nogen der putter noget i din drink!

Jeg går ikke rigtig og tænker på nogle af de ting. Det med stofferne er sket og skulle meget gerne være kommet ud af kroppen og er jeg gravid så er jeg gravid. Jeg er overbevist om hvad jeg gør hvis situationen er den at jeg er gravid.

Og ja jeg burde have gået til lægen men det vidste jeg ikke at jeg skulle og jeg sov også hele torsdag væk og det meste af fredagen.

Anmeld

2. april 2013

khaleesi

Husk på at du sikkert er blevet forgiftet, og det forsvinder ikke bare ud af blodet dagen efter. Det kan give langvarige mén med opkast, svimmelhed mm. Ved at i det der rapedrug er der nogle ting der gør sådan at man bliver syg i flere dage efter. 

Jeg synes du skal ringe til lægen og høre ham ad, og ikke tage den imens dine børn er med i hvert fald. Jeg ved ikke hvor gamle dine børn er, men synes det er en ret alvorlig ting at du har fået noget i din drink, og det skal børn ikke overhøre.

God bedring med det hele Husk at drikke en masse vand og få renset kroppen ud. 

Anmeld

2. april 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg går ikke rigtig og tænker på nogle af de ting. Det med stofferne er sket og skulle meget gerne være kommet ud af kroppen og er jeg gravid så er jeg gravid. Jeg er overbevist om hvad jeg gør hvis situationen er den at jeg er gravid.

Og ja jeg burde have gået til lægen men det vidste jeg ikke at jeg skulle og jeg sov også hele torsdag væk og det meste af fredagen.

Du tænker alligevel nok over det til at lave et indlæg i et forum på internettet

Hvis det er graviditet eller almindelig sygdom du er nervøs for, ville jeg give det et par dage til du kan teste.

Anmeld

2. april 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Hvordan ved du der er blevet puttet noget i din drink? 

Som de andre siger, til lægen med dig (men du er jo nærmest allerede på vej, så det er jo fint).

Og igen, hvis det kan være graviditet er der ikk emeget at gøre, ud over at teste. Det kan du også klare hos lægen jo. Bed om en blodprøve test. de kan vidst vise det tidligere end en urinprøve.

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Hvordan ved du der er blevet puttet noget i din drink? 

Som de andre siger, til lægen med dig (men du er jo nærmest allerede på vej, så det er jo fint).

Og igen, hvis det kan være graviditet er der ikk emeget at gøre, ud over at teste. Det kan du også klare hos lægen jo. Bed om en blodprøve test. de kan vidst vise det tidligere end en urinprøve.

Jeg ved det fordi jeg ikke drak særlig meget og jeg så vågner op her hjemme med nattøj på uden at vide hvordan jeg er landet der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.