næsten 5 måneder og grød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. april 2013

Merii

Jeg har en baby på snart 5 måneder om 9 dage.

Han er begyndt at ikke vil amme eller  sutte flaske om dagen fra kl. 7 om morgenen til aftenstiden , sutter max 1-2 minutter måske 2 gange!!! og det medfører hans formiddagslur og middagslur varer kun 20 minutter eller en halvtime. Før sov han op til 5 timer

Appetittet kommer dog så senere på aftenen.

Jeg er ved at være træt af det  Synes hellere ikke rigtig han tager på!

Så derfor vil jeg prøve med lidt grød så han får lidt at spise om dagen, evt hirsegrød, kan man putte kærgården i som fedtstof når han er så lille eller hvad skal jeg ellers putte i?

Hilsen en Bekymret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Mutti2B

Hvis det er færdigblandingerne skal du ikke putte hverken mælk eller fedtstof i . Jeg blander nogle gange lidt frugtmos i for at gøre det lidt lækkert.

Anmeld

2. april 2013

modesty

Jeg har en baby på snart 5 måneder om 9 dage.

Han er begyndt at ikke vil amme eller  sutte flaske om dagen fra kl. 7 om morgenen til aftenstiden , sutter max 1-2 minutter måske 2 gange!!! og det medfører hans formiddagslur og middagslur varer kun 20 minutter eller en halvtime. Før sov han op til 5 timer

Appetittet kommer dog så senere på aftenen.

Jeg er ved at være træt af det  Synes hellere ikke rigtig han tager på!

Så derfor vil jeg prøve med lidt grød så han får lidt at spise om dagen, evt hirsegrød, kan man putte kærgården i som fedtstof når han er så lille eller hvad skal jeg ellers putte i?

Hilsen en Bekymret mor

Det bedste ville jo være hvis du kunne trække den lidt længere med fast føde... Hvordan er hans humør ellers i forhold til den manglende søvn om dagen? Hvad med vægten, ved du at den er stagneret eller gætter du? Hvor lang tid har det varet? Har du snakket med din SP om det?

Jeg tænker at der måske kan være tale om et tigerspring? Det er meget almindeligt at appetitten bliver mindre i de perioder og at baby ikke vil tage imod brystet/flasken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.