Skal jeg være nervøs hvis stregen ikke er blevet tydligere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
6 svar
1 synes godt om
2. april 2013

Anonym trådstarter

Hey... Jeg er (hvis jeg da er gravid, hvad jeg synes min krop meget kraftigt fortæller mig at jeg ER) 4+0 i dag. Jeg har kunnet teste svagt positiv siden fredag. Har taget endnu en valmed test i dag og den viser næsten det samme som fredag... Ja altså nr. 2 streg er ikke blevet specielt tydligere...? tænker jeg vil have købt en test på apoteket i dag og så se hvad den siger. Men er lidt nervøs for om der er noget galt, når testen på 4 dage ikke bliver specielt mere/ stærkere positiv... Nogen der har prøvet det samme? Skal jeg være nervøs for at der er noget galt??......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Hey... Jeg er (hvis jeg da er gravid, hvad jeg synes min krop meget kraftigt fortæller mig at jeg ER) 4+0 i dag. Jeg har kunnet teste svagt positiv siden fredag. Har taget endnu en valmed test i dag og den viser næsten det samme som fredag... Ja altså nr. 2 streg er ikke blevet specielt tydligere...? tænker jeg vil have købt en test på apoteket i dag og så se hvad den siger. Men er lidt nervøs for om der er noget galt, når testen på 4 dage ikke bliver specielt mere/ stærkere positiv... Nogen der har prøvet det samme? Skal jeg være nervøs for at der er noget galt??......

Jeg kunne ikke teste positivt 4+, testede først svagt positivt 5+, så tror det er helt normalt Det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde hvornår de kan teste positivt.

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Jeg kunne ikke teste positivt 4+, testede først svagt positivt 5+, så tror det er helt normalt Det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde hvornår de kan teste positivt.

tak for svar

det har du ret i. Jeg havde nok bare forventet at testen i dag ville være noget tydligere end den jeg tog fredag morgen....  Hcg'et skulle jo gerne stige?....

Anmeld

2. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

tak for svar

det har du ret i. Jeg havde nok bare forventet at testen i dag ville være noget tydligere end den jeg tog fredag morgen....  Hcg'et skulle jo gerne stige?....

Hvis det var mig, så ville jeg være bekymret, men jeg har også altid kunnet se en klar udvikling over 1 uge (3+2 - 4+2).
Når du tester svagt positiv, så må man formode, at den har været 10-20-stykker, og når den så skal fordobles ca. hver 2. dag, så skal der ikke meget hovedregning til, før man burde kunne se en tydeligere streg over en uges tid.
Krydser for dig.

Anmeld

2. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

tak for svar

Ja det har du helt ret i, men du er jo ikke så langt henne endnu, så jeg ville vente en uges tid og så tage en test der. 

Jeg selv har for nylig taget en test hvor jeg ingen streg kunne se, nogle dage efter kom en meget svag streg, så nu skal jeg til lægen og have taget en blodprøve for at se om jeg er gravid igen..

Anmeld

2. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Stregen skal helst blive tydligere, hvis altså den starter med at være svag - det er selvfølgelig ikke sikkert der er noget galt, men jeg ville personligt nok blive lidt bekymret .

Anmeld

2. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Stregen skal helst blive tydligere, hvis altså den starter med at være svag - det er selvfølgelig ikke sikkert der er noget galt, men jeg ville personligt nok blive lidt bekymret .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.