Svag streg på valmed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.194 visninger
9 svar
3 synes godt om
2. april 2013

CamillaC

efter 2. Iui er jeg nu 3+6. Jeg tog denne test imorges. det er en valmed. Der var en svagere streg inden for 5 min. Men nu har den lagt i 10 min. Hva mener i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Aabye

Jeg kan godt se en ultra svag streg.. 
Så et forsigtigt tillykke..

Anmeld

2. april 2013

CamillaC

Men den har o ligget i 10 min? 

Anmeld

2. april 2013

nielsen80

Camillahjermit skriver:

efter 2. Iui er jeg nu 3+6. Jeg tog denne test imorges. det er en valmed. Der var en svagere streg inden for 5 min. Men nu har den lagt i 10 min. Hva mener i?

Der er en streg, men det er efter tid, så det gælder ikke desværre. Jeg har fået falsk positiv på valmed efter tid flere gange, og det har været streger noget tydeligere end det, desværre. Desuden har du jo fået æl sprøjte, som kan give falsk positiv også, når du tester før testdag.....

MEN jeg for du har en rigtig flot test og blodprøve på testdagen - at det ikke gælder, er jo ikke ensbetydende med, at det ikke er lykkes denne gang

held og lykke.

Anmeld

2. april 2013

channie-g

Camillahjermit skriver:

kan se en svag streg, men synes du skal tage en mere imorgen eller om et par dage så er jeg sikker på den nok skal være der hvis der er en lille spir der inde... men lige et forsigtig tillykke her fra.

Anmeld

2. april 2013

MariaKyedDK

Camillahjermit skriver:

kan godt se en svag streg

Anmeld

2. april 2013

CamillaC

Jeg har testet æl sprøjten ud 

Det er nemlig os fordi det er en valmed, at jeg er ret skeptisk... Jeg må købe en på apoteket idag, og tage den imorgen. Skal os ha taget blodprøve der... 

Anmeld

2. april 2013

Lotus86

Jeg lavede sådan en test i lørdags, også på en Valmed, og de efterfølgende test jeg har taget er endnu mere positive, har også taget en fra et andet mærke. Min streg blev også tydeligere efter der var gået lidt tid.

Krydser fingre for dig

Anmeld

2. april 2013

NovemberBaby2013

Camillahjermit skriver:

Forsigtigt tillykke .
Jeg håber den bliver tydligere den næste uges tid

Anmeld

2. april 2013

Bassemor<3

Camillahjermit skriver:

Jeg kan se en ultra ultra svag streg, men hvis den så såsan ud efter 10 min. så siger de kloge jo at den er ugyldig, da den er over tid !

Krydser for at den er der !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.