Anonym skriver:
jeg og min kæreste, som er min eks nu, venter barn sammen!
jeg er ikke på talefod med ham lige pt da vi er uenige om alt for mange ting.
Han ryger hash til daglig og har lovede mig at stoppe med det når vores barn kom til verden, det er blevet ændret til at han vil stoppe 'hvis det bliver nødvendigt' ikke nok med det mener han ikke jeg skal blande mig i hvor mange øl han hælder i sig, og hvornår han er sammen med vennerne, og hvilket tidspunkt han kommer hjem på!
Det diskuterer vi MEGET om, og det har så ødelagt vores forhold som det ser ud nu! 
Er jeg for stædig?!
Forstår slet ikke du valgt at blive gravid med sådan en. Undskyld jeg er så direkte, men kan bare ikke sætte mig ind i at, man vælger at få et barn, selvom man ved kæresten ryger hash, drikker og bare vil hænge ud med vennerne!? Ved godt du skrev at han lovede dig nogle ting, men du må jo også være realistik, og se at når han er - som han er, hvordan skulle han så være i stand til at overholde sine aftaler?
Det ikke får at hælde møg i hovedet på dig, for du har det nok svært med det i forvejen, men personlig har jeg det SÅ stramt med sådan noget. Men til dit spørgsmål - nej syntes ikke du er stædig, og (jeg syntes) at du skal fortælle ham at, det er enten eller, kan han ikke lade sin hash, alkhol mm. være, ja så kan i ikke være sammen for det kan man ikke byde et kommende barn. Ej heller dig!

Anmeld