Er jeg for stædig? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
7 svar
4 synes godt om
1. april 2013

Anonym trådstarter

jeg og min kæreste, som er min eks nu, venter barn sammen!
jeg er ikke på talefod med ham lige pt da vi er uenige om alt for mange ting.
Han ryger hash til daglig og har lovede mig at stoppe med det når vores barn kom til verden, det er blevet ændret til at han vil stoppe 'hvis det bliver nødvendigt' ikke nok med det mener han ikke jeg skal blande mig i hvor mange øl han hælder i sig, og hvornår han er sammen med vennerne, og hvilket tidspunkt han kommer hjem på!

Det diskuterer vi MEGET om, og det har så ødelagt vores forhold som det ser ud nu!

Er jeg for stædig?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Han ryger hash til daglig og har lovede mig at stoppe med det når vores barn kom til verden, det er blevet ændret til at han vil stoppe 'hvis det bliver nødvendigt' ikke nok med det mener han ikke jeg skal blande mig i hvor mange øl han hælder i sig, og hvornår han er sammen med vennerne, og hvilket tidspunkt han kommer hjem på!

Det diskuterer vi MEGET om, og det har så ødelagt vores forhold som det ser ud nu!

Er jeg for stædig?!

Øh nej! Det er ham der er for dum og totalt umoden!

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Øh nej! Det er ham der er for dum og totalt umoden!

Godt at vide egentlig!
han må komme til mig hvis han vil noget fornuftigt, har troet på ham i alt for lang tid, intet af det han har sagt er blevet til noget
Han er nervøs for at skulle være far, derfor opfører han sig sådan tror jeg, jeg kan bare ikke holde til at finde mig i det.

Anmeld

1. april 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Godt at vide egentlig!
han må komme til mig hvis han vil noget fornuftigt, har troet på ham i alt for lang tid, intet af det han har sagt er blevet til noget
Han er nervøs for at skulle være far, derfor opfører han sig sådan tror jeg, jeg kan bare ikke holde til at finde mig i det.

Jeg vågnede da jeg læste det omkring hash.. De andre ting omkring vennerne der skal han selvfølgelig ha lov til at besøge dem.. Mne hvis det er hele tiden og konstant, ja så var jeg også blevet træt af det.

Anmeld

1. april 2013

C-Dog

Jeg synes ikke at man skal ryge hash eller drikke meget hvis man skal være en god mor/far. Men kunne det tænkes jeres barn ikke er planlagt/ønsket fra hans side? For hvis du bare har sagt nu skal du være far og vende dit liv 180 grader basta. Ja så kan jeg da godt forstå han ikke bare makker ret. Hvis han ikke ønsker at være far på den rigtige måde kan du ikke tvinge ham. Det burde du nok ha tænkt på før du var sammen med ham. Sorry to say, man kan ikke forlange folk ændre sig hvis de ikke vil. Det handler ikke om stædighed vs hash og øl. Det handler om at vælge en god fyr fra start så man ikke skal ændre manden med tvang og trusler.

Anmeld

1. april 2013

@BRUGER

Anonym skriver:

Er jeg for stædig?!

Forstår slet ikke du valgt at blive gravid med sådan en. Undskyld jeg er så direkte, men kan bare ikke sætte mig ind i at, man vælger at få et barn, selvom man ved kæresten ryger hash, drikker og bare vil hænge ud med vennerne!? Ved godt du skrev at han lovede dig nogle ting, men du må jo også være realistik, og se at når han er - som han er, hvordan skulle han så være i stand til at overholde sine aftaler?  

Det ikke får at hælde møg i hovedet på dig, for du har det nok svært med det i forvejen, men personlig har jeg det SÅ stramt med sådan noget. Men til dit spørgsmål - nej syntes ikke du er stædig, og (jeg syntes) at du skal fortælle ham at, det er enten eller, kan han ikke lade sin hash, alkhol mm. være, ja så kan i ikke være sammen for det kan man ikke byde et kommende barn. Ej heller dig! 

Anmeld

1. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Er jeg for stædig?!

Jeg ved ikke lige hvor "stædig" kommer ind henne? Som jeg ser det ønsker du at han ændre sin livsstil inden han skal være far og det forstår jeg godt, men i realiteten har du intet at skulle have sagt da han selv vælger og bestemmer over sit eget liv.

Du kan kun opfordre eller fortælle ham, hvordan du ønsker det skal være, men mere kan du ikke rigtig gøre. Og hvis i er eks-kærester så kan jeg ikke se, hvorfor du skal koncentere dig om hvornår han kommer hjem eller er sammen med sine venner. Det gør han vel heller ikke med dig?

Jeg synes du skal fokusere på dig selv og babyen i maven og så lade ham være - han ved hvad du mener om hans hash (for/mis)brug og så må du lade den ligge der. Det kan jo være at han ændre sig så snart han er blevet far og gør han ikke så må i jo tage det til den tid.

/Fenja

Anmeld

2. april 2013

Zelinasmor

Jeg synes ikke du er for stædig som sådan. Men jeg mener heller ikke du kan blande dig i hvad en voksen mand skal og ikke skal. Det lyder umiddelbart ikke til at graviditeten var planlagt - og hvis den var fatter jeg ikke du har valgt at få et barn med en der har et misbrug. 

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.