Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
8 svar
3 synes godt om
1. april 2013

Ck90

I følge womanlog var min ægløsningsperiode ca fra d.23-30/3 og i den periode var jeg øm i underlivet.. Men idag ved 15tiden fik jeg "en klat" Hvidt slim og her for halvanden til 2 timer siden begynde jeg at få ondt i venstre side :-S av av 
Har jeg så stadig ægløsning eller ?
Skal først have min mens omkring D.10 , så tænker at det nok ikke lige er mens-smerter.. 
Andre som os har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Alberte&Mor <3

Ck90 skriver:

I følge womanlog var min ægløsningsperiode ca fra d.23-30/3 og i den periode var jeg øm i underlivet.. Men idag ved 15tiden fik jeg "en klat" Hvidt slim og her for halvanden til 2 timer siden begynde jeg at få ondt i venstre side :-S av av 
Skal først have min mens omkring D.10 , så tænker at det nok ikke lige er mens-smerter.. 

Jeg skal (ikke) have mens den 11 april, og jeg havde æl den 30 marts- og min cyklus er på 49 dage.. Så det kan være din ligger sent 

Anmeld

1. april 2013

Hullabullabulla

Ck90 skriver:

Præcis sådan har jeg det når jeg har æl..

Vil skyde på at det er æl - og at beregneren ikke passer helt på dig (gjorde den heller ikke på mig)

Så hop da på manden - bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

1. april 2013

CH2012

Ck90 skriver:

Jeg har her i lørdags haft "slim" og jeg tænkte, at det så var der jeg havde ægløsning, hvilket ville passe rent cyklusmæssigt. Men så i dag fik jeg hel del slim igen, og så min kæreste og jeg havde sex bare for en sikkerhedsskyld. Men øv, har haft det lidt dårligt efterfølgende og resten af dagen.

Men  for at vi rammer plet snart

Anmeld

1. april 2013

CH2012

CH2012 skriver:

Jeg har her i lørdags haft "slim" og jeg tænkte, at det så var der jeg havde ægløsning, hvilket ville passe rent cyklusmæssigt. Men så i dag fik jeg hel del slim igen, og så min kæreste og jeg havde sex bare for en sikkerhedsskyld. Men øv, har haft det lidt dårligt efterfølgende og resten af dagen.

Men  for at vi rammer plet snart

Og det jeg ville sige med det er, at jeg tror ens krop kan reagere forskelligt, og ikk kan sættes ind i en beregner på den måde. Men det gælder om at prøve og lytte til kroppen og forsøge at tage imod de signaler den sender

Anmeld

1. april 2013

Ck90

tak for svar  

Men for Søren, hvor er det irriterende hvis det er sådan hver gang 

Er spændt på hvornår mens så kommer , men sent må tiden jo vise. 

hopper dog kun på manden med beskyttelse, vi starter først med PB  juni/juli

Uh held og lykke CH2012 skriv skriv skriv hvis der er postitive resultater  

Anmeld

2. april 2013

CH2012

Ck90 skriver:

tak for svar  

Men for Søren, hvor er det irriterende hvis det er sådan hver gang 

Er spændt på hvornår mens så kommer , men sent må tiden jo vise. 

hopper dog kun på manden med beskyttelse, vi starter først med PB  juni/juli

Uh held og lykke CH2012 skriv skriv skriv hvis der er postitive resultater  

Mange tak Nu skal jeg bare vente først

Hvad er egentlig grunden til at I venter? Passer det bedre der eller hvordan?

Anmeld

2. april 2013

Ck90

Der sker en hel masse ændringer på arbejdet, så vil gerne have min opmærksomhed der de næste par mdr. 

Også vil vi gerne have apri/maj barn, ved godt det slet ikke er sikkert at det lykkes, men man kan lige så godt forsøge, også når min krop måske at finde sig selv og jeg kan fylde mig med vitaminer :-D 

men føler bare at det vil være den rette tid at begynde for os begge 2. 

selvom det er svært at vente 

Anmeld

2. april 2013

CH2012

Ck90 skriver:

Der sker en hel masse ændringer på arbejdet, så vil gerne have min opmærksomhed der de næste par mdr. 

Også vil vi gerne have apri/maj barn, ved godt det slet ikke er sikkert at det lykkes, men man kan lige så godt forsøge, også når min krop måske at finde sig selv og jeg kan fylde mig med vitaminer :-D 

men føler bare at det vil være den rette tid at begynde for os begge 2. 

selvom det er svært at vente 

Det forstår jeg godt...

Man skal jo også forsøge at gøre det sådan, som man ønsker det... Men ja, det er svært at vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.