Ja undskyld mig tøser,.
Men jeg må simpelthen ud med det og høre jer hvad i mener om dette,.!
HOLD DA SÅ HELT KÆFT hvor er jeg dog træt af min familie.!
dybt nede ved jeg min mor mener det godt men hun retter mig konstant når jeg siger noget til vores 1½ årige søn,. Vi snakker her hjemme på matriklen.! eks. Jeg har bedt min søn længe om at sætte sig på måsen når han får noget at drikke, da han ellers løber rundt med det der er i glasset og spilder for det meste rundt omkring,. Hun retter mig hver gang jeg beder ham om at sætte sig på måsen og siger lige foran ham nej du må da gerne rende rundt med glasset,.
Kalder mig skrap konstant når jeg siger noget til ham,. Og vi snakker når jeg siger nej det må du ikkee,. Hvis han eks, skubber sin søster så hun falder.
Skal lige siges min søn lige er kommet i trodsalderen,. Hun trøster ham hvis jeg skælder ud og retter mig bare generalt KONSTANT,.
Ikke blot med sådan noget retter hun mig, hver gang hun er her får jeg avide jeg ikke gør det godt nok enten med det ene eller andet,.!
^ udover det så kommer hun tit ''uanmeldt'' ringer 10 min enden de er her, og siger de kommer,. Fair nok med det da,. Men det er ALTID lige til middag,. Dvs. lige enden min søn skal op og sove,. Og mine 2 mindre søskende på henholdsvis 11-12 lamer og skændes så han aldrig får sovet,. Og det er mig der skal rende efter dem og bede dem være stille konstant,.
Idag vidste vi hun ville komme men kun hende da mine mindre søskende var hos deres far,. Så kommer hun,. Men det viser sig så at hun har taget min ældre søster med som har 2 børn på 3 og 4
Og lige hvor min søn skal til at puttes.? Jeg har bare sagt en million gange at de ikke skal komme når han skal sove for han er umulig de dage han ikke får en god middagslur
men lytte vil de ikke. De siger jeg er hyssig,. Åh jeg er så pisse træt af de ikke respekterer hvordan jeg vil have tingene,.!
Idag bad jeg folk blive ude da det var gost vejr og vi i forvejen var i haven,. Men min søsters børn bliver ved med at rende ind,. OG hun siger intet til dem trods jeg flere gange siger ej det må i altså ikke drenge,. Hun spørger så om hun må gå ind og smøre en rugbrød til drengene,. Og selvfølgelig må hun da det,. Drengene går med ind i køkkenet,. Jeg kan så høre de snakker noget højt ''skriger'' i køkkenet derfor råber jeg ind ''køkkenet ligger op ad teressen'' om døren til gangen er åben for i så fald må hun gerne lukke den. jeg kan lige ane hende ind af døren fra min stol hun glor så på mig trættende og siger : nu slapper du fandme af.! 

WHAT ?
Jeg vælger ikke at sige noget men jeg kogte indeni,. Helt ærligt, når man ved der er en der ligger og sover barne eller voksen det er sku lige meget så tager man sku hensyn,. Og hvis man ikke lige havde tænkt over at lukke døren så er det da helt ok,. Men at svare igen på den måde fordi jeg beder hende lukke den er da i min verden helt henne i vejret,. Hun kunne da bare havde lukket den forpulet dør og sagt det havde jeg ikke lige tænkt over,.`??
^ Noget andet er at min mor og søster den anden dag kom op og overnattede,. Vi havde aftalt vi skulle hygge med god mad og hvad der hører sig til. Min mor havde så fået nogle penge af min kæreste og jeg til at købe legetøj til sandkasse i bilka, da vi havde været i az men intet kunne finde. I az køber min mor for 200 kr indendøres legetøj til mine 2 børn. mor kommer så med en masse ting til sandkassen + en græsslåmaskine (legetøj) og en trillebør (legetøj) til in søn,. Jeg kunne godt se der var for mere end vi havde givet hende med, og hun siger så det er istædet for påskeæg,. Næste dag ringer min mor om jeg har snakket med søster,. Hun ville ikke snakke med min mor,. Hun var pisse sur over mine børn havde fået legetøj af min mor når hendes børn ikke havde fået en skid.
Jesus,.! Min mor er så nød til at love at køre i toyseRus med hendes børn på onsdag..! Helt ærligt, Hvordan kan hun opføre sig sådan ? Give min mor dårlig samvittighed over det ? - Det skal lige siges at hendes børn har fået langt mere end mine og jeg er sku ligeglad,. Jeg glæder mig da på børnenes vejne når de så får,. Ammen altså,.
Hold kæft hvor er jeg træt af deres måder at være på,.!
Og hvor er jeg dog træt af hele tiden skulle få i hovedet jeg ikke gør det godt,. Men derimod HELT FORKERT !
Jeg har valgt at være anonym så man ikke kan finde mig på google. Men ingen hemlighed at det er mig --- O,N,L,Y,M,E !
Den blev lidt lang,. Men håber at få kommentar fra jer der er nået så langt !