Barnepige søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.621 visninger
21 svar
17 synes godt om
1. april 2013

Frk.S

HJÆLP - vi skal giftes og alle vores sædvanlige barnepiger skal jo med. Derfor søger vi en barnepige i forbindelse med vores bryllup.

Vi tænker én der kommer med til feststedet og omkring Frejas puttetid tager hende med på et værelse og putter hende og er der med hende til næste morgen.

Feststedet er ved Aalestrup. Vi bor selv i Randers, så én fra Randersområdet ville også være rigtig fint. Vi vil nemlig gerne møde hende inden - evt. "booke" hende til at passe Freja et par timer, så de kan lære hinanden lidt at kende først. 

Hun må meget gerne have erfaring med pasning af børn - også gerne mindre børn (Freja er 20 måneder til den tid). Hun skal gerne være mindst 16 - meget gerne ældre. 

Kender i nogen? Det skal være én man kan regne med, da vi jo står lidt med håret i postkassen hvis hun melder fra.

Vi giver selvfølgelig løn (prisen kan vi snakke om), booker værelse, sørger for noget mad og evt. lidt guf til værelset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

HeidiØ

Frk.S skriver:

hvorbprHJÆLP - vi skal giftes og alle vores sædvanlige barnepiger skal jo med. Derfor søger vi en barnepige i forbindelse med vores bryllup.

Vi tænker én der kommer med til feststedet og omkring Frejas puttetid tager hende med på et værelse og putter hende og er der med hende til næste morgen.

Feststedet er ved Aalestrup. Vi bor selv i Randers, så én fra Randersområdet ville også være rigtig fint. Vi vil nemlig gerne møde hende inden - evt. "booke" hende til at passe Freja et par timer, så de kan lære hinanden lidt at kende først. 

Hun må meget gerne have erfaring med pasning af børn - også gerne mindre børn (Freja er 20 måneder til den tid). Hun skal gerne være mindst 16 - meget gerne ældre. 

Kender i nogen? Det skal være én man kan regne med, da vi jo står lidt med håret i postkassen hvis hun melder fra.

Vi giver selvfølgelig løn (prisen kan vi snakke om), booker værelse, sørger for noget mad og evt. lidt guf til værelset.

hvornår er det?

Anmeld

1. april 2013

Frk.S

HeidiØ skriver:

hvornår er det?

10. maj

Anmeld

1. april 2013

MyLove E

Frk.S skriver:

HJÆLP - vi skal giftes og alle vores sædvanlige barnepiger skal jo med. Derfor søger vi en barnepige i forbindelse med vores bryllup.

Når du skriver Randers tænker jeg Dinna88 :-):-)

Anmeld

1. april 2013

Laulund87

Jeg tænker også min søster Dinna88. Hun passer børn og bor i Randers. Kan selvfølgelig anbefale hende

Anmeld

1. april 2013

HeidiØ

Frk.S skriver:

ØØ

10. maj

Øv, der har jeg planer, ville ellers godt ha passet søde Freja
Kan osse anbefale Dinna88 .. Super sød, er hun!

Anmeld

1. april 2013

foto på lærred

Frk.S skriver:

Prøv evt. at høre i din datters vuggestue. Noglegange er der nogle pædagostuderende eller pædagomedhjælpere som passer i weekender eller lign. Så kender de også dit barn og det vil være mere "trygt" for jer.

Og forøvrigt, tillykke med den store begivenhed.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

personlige collager på lærred, invitationer og wallstickers.

Anmeld

1. april 2013

Frk.S

foto på lærred skriver:

Prøv evt. at høre i din datters vuggestue. Noglegange er der nogle pædagostuderende eller pædagomedhjælpere som passer i weekender eller lign. Så kender de også dit barn og det vil være mere "trygt" for jer.

Og forøvrigt, tillykke med den store begivenhed.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

personlige collager på lærred, invitationer og wallstickers.

Rigtig fint forslag. 

Hun går dog i dagpleje. Vi har spurgt hendes DP-mor, som desværre ikke kunne.

Det lyder til jeg skal høre Dinna88

Anmeld

1. april 2013

Dot D

Jeg vil også anbefale Dinna88

Jeg tjekkede lige min egen kalender, vi er inviteret i byen den aften, ellers ville jeg gerne have hjulpet...

Rigtig god fest

Anmeld

1. april 2013

MyLove E

Frk.S skriver:

SSka

10. maj

Skal i giftes en fredag??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.