Øv for f*nden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Så er manden blevet fyret. Han har to ugers opsigelse og så skal han til at være hjemme. Det er ham der tjener mest, men det skal nok gå økonomisk. Vi skal bare lave lidt om  i budgettet, så skal det nok gå. Det jeg er mest bekymret for er det at han skal gå hjemme. Det kan han bare ikke. Han bliver   sur og tvær og har nul tålmodighed. Og det er ikke ligefrem det glade menneske jeg har haft siden jul i forvejen. Så jeg gruer lidt for hvordan det bliver fremover. Nøj hvor er jeg træt af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Leneur

Jeanne skriver:

Så er manden blevet fyret. Han har to ugers opsigelse og så skal han til at være hjemme. Det er ham der tjener mest, men det skal nok gå økonomisk. Vi skal bare lave lidt om  i budgettet, så skal det nok gå. Det jeg er mest bekymret for er det at han skal gå hjemme. Det kan han bare ikke. Han bliver   sur og tvær og har nul tålmodighed. Og det er ikke ligefrem det glade menneske jeg har haft siden jul i forvejen. Så jeg gruer lidt for hvordan det bliver fremover. Nøj hvor er jeg træt af det.

Arj ja , så håber jeg han hurtigt finder nyt job igen og ellers er der ikke andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed og dog prøve at få det bedste ud af det. Er der ikke noget hos jer som trænger til en overhaling? En gang maling eller reparation han kan gå i krig med? De fleste mænd har det jo bedst med noget at rive i.
Knus

Anmeld

25. juni 2009

Rasmine

LORT

Anmeld

25. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
øv hvor træls søde
Men ja...du må prøve at finde et eller andet han kan pusle rundt med til han har fundet noget nyt!
knus til Jer begge

Anmeld

25. juni 2009

Ox.

Jeanne skriver:

Øv hvor er det da surt!

Sender en masse held og lykke og gode tanker jeres vej!

Anmeld

25. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Øv, hvor et det synd for jer
Håber din mand klarer at gå hjemme... og at han snart finder noget andet arbejde.
Held og lykke

Anmeld

26. juni 2009

Mira0911

R*v træls...

Anmeld

26. juni 2009

TbCp

Øv øv øv.

Det er da bare overhovedet ikke sjovt!!!

Hvordan ser det ud med jobs? Kan han få noget andet nemt?

Min mand blev fyret i starten af året og tog lige en ordentlig nedtur det er hårdt at skulle se på uden at man rigtig kan gøre noget. Håber han finder noget andet hurtigt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.