Ting DU ikke går på kompromis med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

smokin

FruJacobsen skriver:

HAHA, sådan! Jeg synes sq også der gik lidt for meget øko-æg og 3 lags toiletpapir i den...

Det er åbenbart højt på listen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

raca

ordenlige autostole til ungerne.

derud over er jeg faktisk ligeglad med mærkerne.. bare produkterne opfylder mine krav..

sko der passer deres fødder.. jeg er hamrende ligeglad med mærket..

produkter uden parafume og parabener.. noway om jeg skulle havde noget som helst parfymeret skrammel ind i mit hus..

light produkter vil jeg ikke havde.. og mine børn får slet ikke lov at få dem.. dette er kun overgået af cola zero.. dette produkt kommer aldrig over min dørtærskel.

kort sagt vi går efter mindst mugligt kemi og bedst mugligt dyre og plante velfærd.

Anmeld

8. april 2013

Moma

Æg - skal være økologiske

Mælk - skal være økologisk (her er manden og jeg så ikke enige)

Shampoo/balsam/creme/sæber m.m. til børnene  - skal være svanemærkede eller mærket med mærket fra astma og allergiforbundet

Cacao - Den fra Lidl er den bedste - har I ikke smagt den så PRØV den - den smager af flydende chokolade

Coca Cola eller Pepsi

Mascara - skal være fra Helena Rubinstein

Jeg kunne komme på MANGE flere

Anmeld

8. april 2013

booster_88

Cola skal være Pepsi Max, hvert fald når jeg selv køber den.

Min søn får kun allergi venligt shampoo osv.

Vaskemiddel skal være astma og allergi mærket.

Min mand får kun lov til at drikke dyr kaffe, for det dufter bare bedre. 

Jeg gider ikke billige håndklæder, jeg vil ikke have kradset huden af.

Toiletpapir spares der heller ikke på, og lidls er bare bedst.

Jeg vil have pickwick The, det smager bedst.

Fyrfadslys lys, blok lys og lange lys er must have her i huset elske levende lys.

Og det var lige det jeg kan huske  

Anmeld

8. april 2013

modesty

Zette skriver:

Hvilke ting kan du ikke gå på kompromis med?

her er et par af mine: 

Shampoo - køber altid dyr shampoo.

Leverpostej - køber altid den franske i pose, kan ikke lide de andre.

Kakaomælk - mathildes, findes der andre?

Faxe kondi - for det min ynglings sodavand 

Kunne sagtens nævne flere men stopper her

Vi bruger rigtig mange penge på mad herhjemme. Alt hvad der kan købes økologisk, bliver købt økologisk - ligeså med svanemærket. Vi køber meget ind i helsekostbutikker også.

Når jeg drikker cola SKAL jeg have COCA cola! Dette er IKKE til forhandling! 

Anmeld

8. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ketchup- altid Beauvais

Shampoo-balsam-lotion-vaskemiddel-opvaskemiddel er altid Neutral da vi begge har oplevet udslæt som følge af andre mærker (også selvom de angiveligt skulle være uden parfume)

Havde med leverpostej, men har fundet 2 andre som også er godkendt herhjemme Skulle være Stryhn's grovhakket, nu har vi fundet en fra Netto med bacon i som også er super og sønnen og jeg nyder sammen den leverpostej man kan få i blå dåser

Fiskepinde/fiskefiletter- det skal fra Royal Greenland, de andre smager hæsligt og er umulige for mig at få lavet ordentligt så de ikke enten stadig er rå i midten eller brændte på...

Pålægschokolade- Tom's/Gallerup dobbeltpakker...

Nutella- det eneste smørechokolade jeg kan lide, har lige prøvet det fra Philidelphia og det var ikke lige mig men sønnen syntes om det...

The- skal være Pickwick men de købes på tilbud til 10 eller 12 kr. pakken så har et halvt skab fyldt lige nu med the der kan holde sig til næste år

Ellers er det billigst billigst billigst

Anmeld

8. april 2013

MariaKyedDK

Zette skriver:

Hvilke ting kan du ikke gå på kompromis med?

her er et par af mine: 

Shampoo - køber altid dyr shampoo.

Leverpostej - køber altid den franske i pose, kan ikke lide de andre.

Kakaomælk - mathildes, findes der andre?

Faxe kondi - for det min ynglings sodavand 

Kunne sagtens nævne flere men stopper her

Tøj og overtøj, barnevogne , dyner, tasker osv ( ALT ) til mine børn... det skal være ordenligt, lige meget hvad det er, det skal være det bedste af alt ting

Og

Leverposteg: den hamrende dyre gule strygens posteg. ( kan kun lide den)

Min frisør, hun er ret dyr, men man får også super god behandling med massage i rykken( stor lækker massagestol) og hovedbunden mens man får vasket hår.

der er mange flere ting jeg ikke går på komp med.

Anmeld

8. april 2013

jydeinden

ketchup: altid helst heinz, men er den ikke på tilbud købes andet hvis det virkeligt er nødvendigt

toiletpapir: helst 3lags

cola: ALTID pepsi max, undværer hellere cola ellers, eller tager fanta.

håndsæbe, opvaskemiddel, og vaskepulver: ALTID neutral

æg: ALTID økologiske eller alt andet end buræg.

ville gerne købe rent økologisk hvad kød angår, men det er bare for dyrt.

Anmeld

8. april 2013

hekran

Sjovt at læse. Der er faktisk utrolig få ting jeg ikke går på kompromis med. Sådan er vores økonomi bare.

- bilen og autostole (med 4 små børn til August SKAL bilen bare være stor nok og autostolene sikre nok. Vores ældste er til den tid 5 år)

- vaskepulver (Neutral eller Grøn Balance)

- gulv og loft (så mærkeligt det end lyder! Vi er ved at lave vores hjem om og ønsker ikke noget ind i vores hjem, som ikke er holdbart. Desuden ønsker vi en dæmpende effekt i begge, så for tiden går utrolig meget af vores penge på byggematerialer. Af samme årsag går manden ikke på kompromis med værktøj. Min tur kommer vel på et tidspunkt)

Køber ellers det billigste af alt: toiletpapir, shampoo, mælk og hvad der ellers bliver nævnt.

Når vi bliver 'voksne' og uden alt for meget gæld skal vi også smovse lidt  - bare ikke lige nu

Anmeld

8. april 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

Kun kvalitetschokolade fra bestemte mærker, helst over 75% (Er total chokoladesnob)

Altid økoæg, økomælk samt diverse andet økomad og svanemærkede plejeprodukter.

Billigt toiletpapir af genbrugspapir. Kan se de fleste vil have det bløde med mange lag, men min mås kan bedst lide det billige

En helt bestemt sort the man kun kan få hos grønthandleren.

Lækker kvalikaffe på cafeen. Er kaffen dårlig kommer jeg ikke igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.