hvornår smilede jeres for første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
17 svar
7 synes godt om
1. april 2013

Fine_007

Hej piger

Ja, af ren og skær nysgerrighed, hvor gamle var jeres poder, da de smilede for første gang?
Sidder lige og glæder mig til at få det første smil af min søn på fire uger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

MortilElias2010

Fine_007 skriver:

Hej piger

Ja, af ren og skær nysgerrighed, hvor gamle var jeres poder, da de smilede for første gang?

Da Elias var et par dage gammel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2013

Fine_007

MortilElias2010 skriver:

HHvHvoHvorhhe

Da Elias var et par dage gammel 

Sikke et herligt billede!

Anmeld

1. april 2013

Nessie

Kan ikke huske hvor gammel han var, men han var max. et par uger.

Vi havde jo fået at vide at de skulle være 6 uger (tror jeg), før at man var sikker på,  at det ikke bare var en grimasse.

Men vi lå en morgen i sengen, og vågnede stille og roligt, og da jeg drejede hovedet og vi fik øjenkontakt smilede han til mig. Han lå vist bare og kiggede på mig og ventede på at jeg skulle vågne

Anmeld

1. april 2013

Clisolka

Fine_007 skriver:

Hej piger

Jeg mener Isabella var 5-6 uger gammel da hun smilte første gang 

Anmeld

1. april 2013

StudPsyk

Fine_007 skriver:

Hej piger

ALtså nu reflekssmiler de jo i starten, men det synes jeg ikke gælder, for det er jo egentlig mest en grimasse. Rose smilede bevidst da hun var 4-5 uger gammel  

Anmeld

1. april 2013

lycly

Min datter smilede ubevidst allerede da hun var et par dage gammel. Det gjorde hun tit når hun faldt i søvn ved brystet, så kom der lige et jeg-er-mæt-og-tilfreds-smil

Det var først da hun var 2-3 mdr at hun bevidst smilede

Anmeld

1. april 2013

MortilElias2010

Sikke et herligt billede!

Mit absolut favoritbillede fra han var spæd! Det gør mig SÅ varm om hjertet - og så rører det mig ikke en tøddel om det er en bevidst grimasse eller et bevidst smil! Det er MIN søn og han smiler til MIG 

Anmeld

2. april 2013

Fenja09

Fine_007 skriver:

Hej piger

Vi fik et såkaldt "rigtig" smil da Alberte var ca 1 måned gammel. Jeg kan huske at vi på barselsgangen nævnte at hun smilede til os((1 dag gammel) , men der fik vi klart af vide, at det ikke er smil, men trækninger, bum!  Vi var lidt skuffede over den udmelding...men der kommer heldigvis mange når de begynder på det

/Fenja

Anmeld

2. april 2013

AnthonsMor

Fine_007 skriver:

Hej piger

Jeg har desværre ikke fanget det på billede endnu, men Anthon smilede allerede et par timer efter fødslen
Det er jo så ikke bevidst de smiler, men de rammer satme godt synes jeg, Anthon smiler i hvert fald lige når mor har brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.