Syg lille baby :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.904 visninger
10 svar
3 synes godt om
1. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en lille baby på seks uger, han har ligesom os andre herhjemme pådraget sig en forkølelse så han er snottet (gult), hoster, og kan ikke rigtig sove  

vi har givet saltvandsdråber.. 

men udover det, så er hans afføring blevet MEGET grøn  

den har altid haft en smule grønt i sig (som åbenbart er normalt ved børn som ammes) men nu er eet altså MEGET grønt  

ingen høj feber.. Men er utrolig ked af det hele tiden, og vil intet andet end sove.

Græder når brystet er i munden.. 

Spiser jeg mon noget forkert siden afføringen er så grøn ?? 

Hjælp !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

FruK

Altså min sundhedsplejerske siger at den godt kan være grøn ind i mellem - det har den også været her.

Men når han er sløj, ville jeg ringe til sp i morgen tidlig og høre, hvad hun siger.

Og hvis han bliver sløv, får feber eller du bliver bekymret inden da, så ring til vagtlægen. Hellere en gang for meget med en, der er så lille. 

God bedring med ham. 

Anmeld

1. april 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg har en lille baby på seks uger, han har ligesom os andre herhjemme pådraget sig en forkølelse så han er snottet (gult), hoster, og kan ikke rigtig sove  

den har altid haft en smule grønt i sig (som åbenbart er normalt ved børn som ammes) men nu er eet altså MEGET grønt  

ingen høj feber.. Men er utrolig ked af det hele tiden, og vil intet andet end sove.

Hjælp !! 

Hoster han?

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hoster han?

Ja  

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Altså min sundhedsplejerske siger at den godt kan være grøn ind i mellem - det har den også været her.

Men når han er sløj, ville jeg ringe til sp i morgen tidlig og høre, hvad hun siger.

Og hvis han bliver sløv, får feber eller du bliver bekymret inden da, så ring til vagtlægen. Hellere en gang for meget med en, der er så lille. 

God bedring med ham. 

Okay, vil lige give hende et kald imorgen  

Anmeld

1. april 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Hjælp !! 

Synes ærlig talt du skulle kontakte vagtlægen, når h*n er så lille. Var selv til vagtlæge med min, da hun var 2 mdr, og jeg var meget i tvivl om jeg var overpyldret - vagtlæges svar var, at når de er under 3 mdr, så vil de HELST have man kommer og får dem tjekket.

Anmeld

1. april 2013

Jems

ville nok give vagtlægen et kald.. 

DeT med afføringen kan sagtens være snot, da vi var indlagt med min søn fik han næsten en sort ble og de sagde det var det snot de synker og lign.. 

Anmeld

1. april 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Ja  

Synes du skal ringe til vagtlægen, det kan være RS-virus, den har vi selv været igennem for et par uger siden og det var virkelig ikke sjovt for Rune...

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

Er på vej til Randers, så må vi håbe der ikke er noget alvorligt galt. 

Anmeld

1. april 2013

FruK

Anonym skriver:

Er på vej til Randers, så må vi håbe der ikke er noget alvorligt galt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.