Hejsa 
Min datter Liva er 3 mdr og siden hun blev født, har hendes tårer løbet... de løber faktisk hele tiden synes jeg, hendes øjne er næsten hele tiden fugtige eller våde. De snasker også med gult snask, nogle gange er det meget
Andre gange ikke så meget.. og jeg er såå træt af at tørre hendes øjne, jeg synes det er synd for hende jeg hele tiden er nødt til at tørre dem. Ved godt hun ikke har kendt til andet.. men jeg synes det er mærkeligt. Min søn havde lige 1-2 uger hvor hans løb, men så stoppede det.
Er der nogen der har oplevet noget lignende? Har I nogle råd til hvordan man kan mindske det gule snask eller måske stoppe det ??
Jeg har været til lægen og få det podet for at tjekke det ikke er øjenbetændelse - det var det ikke.. og forklaringen lyder, at det snasker gult fordi det kommer i kontakt med hudbakterier som vi alle har - der er altså ikke infektioner i. Men alle der ser hende tror hun har øjenbetændelse og jeg er rigtig ked af det er sådan..
Håber på nogen har prøvet noget lignende eller har nogle råd til pleje/behandling? Har prøvet med saltvand, men syntes egentlig det fik det til at snaske mere hvis det er muligt 
Håber nogle vil svare
På forhånd mange tak for hjælpen
Anmeld