Til de modeelskende mødre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Karina78

Der er penge at spare lige nu på eksklusivt børnetøj hos www.kidsofluxury.dk

Hvis I kender andre steder, hvor de forhandler high fashion børnetøj må I endelig skrive et indlæg, så mit shoppinggen kan blive plejer, hihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Valle81

Karina78 skriver:

Der er penge at spare lige nu på eksklusivt børnetøj hos www.kidsofluxury.dk

Hvis I kender andre steder, hvor de forhandler high fashion børnetøj må I endelig skrive et indlæg, så mit shoppinggen kan blive plejer, hihi 

Det må jeg sku nok sige.............det er sku nogle priser der vil noget.........

For SATAN for er det dyrt

Bliver helt dårlig, o tænker virkelig på alle de børn i verdenen, som ikke engang ejer et rent og pænt sæt tøj!!!!

Bare mig.................

Sorry....... det er ikke ment som et angreb mod dem der køber meget mærker........

Anmeld

25. juni 2009

Karina78

Det kan godt ske at tøjet ligger i den dyrere ende, men hvis du kigger nærmere på flere af mærkerne, så støtter de fleste velgørenhed og sådan er det tit med de lidt dyrere mærker. Det er bl.a. det man betaler ekstra for. F.eks. så støtter mærket Soft Gallery Dansk Indisk børnehjælp, Imps & Elfs er medlem af en organisation, som sikrer, at børnetøjet er fremstillet forsvarligt (dvs. ingen brug af børnearbejde m.m.), at det er 100% økologisk osv. Men kan godt forstå din holdning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.