Sofia, næsten 8 uger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Miss Church

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

Så er det vist tid til en update på vores nye tilværelse..Sofia kom jo til verden d. 6. februar 2013 ved en komplet drømmefødsel..

Hun er stadig en fantastisk mild og dejlig pige, der de sidste par uger har fuldt en fin daglig "rutine" med måltider og søvn. Mor er stolt.  - Gad vide hvor længe det holder.

Hun vokser og vokser og var i onsdags 5535g (3765 ved fødsel, 3400 2 dage efter fødsel) og 60 cm (51 ved fødsel)... Så hun vokser derudaf og tiden går så stærkt, så stærkt.. Indenfor de sidste par dage er hun rigtig begyndt at pludre og hun "snakker" løs med os i hendes vågne timer. <3 *Smelte smelte*..

Til slut et par billeder når mor her leger fotograf, med prinsessen som model. <3
Et billede af Sofia og jeg.. Det var den første dags barsel uden farmand, 3 uger og 5 dage gammel.
Og et af den hårde træning/leg .

Hvor er hun bare dejlig!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Frk-Lotusblomst

Janne T. skriver:

Jeps du, termin i morgen! Dog lige oplevet mislykket forsøg på hindeløsning i dag, som ikke kunne lade sig gøre, fordi jeg var for lukket  

Tillykke med terminen!!!!! Men øv at du var lukket... Det kommer lige pludselig.. Åbningsstøv herfra!!!

Anmeld

3. april 2013

Frk-Lotusblomst

Miss Church skriver:

Hvor er hun bare dejlig!  

Taaaaaak...

Anmeld

3. april 2013

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Ja, det er helt vildt mærkeligt 

Jeg mærker den lille hver dag, og tiden går lige pludselig bare så hurtigt 

Årh hvor dejligt søde!!!!!!! Så er det snart md.. Vil i vide kønnet?

Anmeld

3. april 2013

Solstrålebørn

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

Så er det vist tid til en update på vores nye tilværelse..Sofia kom jo til verden d. 6. februar 2013 ved en komplet drømmefødsel..

Hun er stadig en fantastisk mild og dejlig pige, der de sidste par uger har fuldt en fin daglig "rutine" med måltider og søvn. Mor er stolt.  - Gad vide hvor længe det holder.

Hun vokser og vokser og var i onsdags 5535g (3765 ved fødsel, 3400 2 dage efter fødsel) og 60 cm (51 ved fødsel)... Så hun vokser derudaf og tiden går så stærkt, så stærkt.. Indenfor de sidste par dage er hun rigtig begyndt at pludre og hun "snakker" løs med os i hendes vågne timer. <3 *Smelte smelte*..

Til slut et par billeder når mor her leger fotograf, med prinsessen som model. <3
Et billede af Sofia og jeg.. Det var den første dags barsel uden farmand, 3 uger og 5 dage gammel.
Og et af den hårde træning/leg .

Hamrende lækker er hun....  Håber det går godt med Jer? 

Anmeld

3. april 2013

Frk-Lotusblomst

Solstrålebørn skriver:

Hamrende lækker er hun....  Håber det går godt med Jer? 

Tak søde...

Det går rigtig godt med os alle.. Sofia har lige fået 8 ugers tigeren på besøg, så min ellers milde pige har haft et par hårde aftner og pyller dage..øv... Men vi trøster os med at det er pga hendes udvikling og vi ser jo hvordan hun forandrer sig.. Og hvor er det skønt ... <3

Anmeld

6. april 2013

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Årh hvor dejligt søde!!!!!!! Så er det snart md.. Vil i vide kønnet?

Ja, det er bare så skønt

Vi vil godt vide det, gider ikke diskutere drengenavne hvis det er en pige, det var svært nok at finde et navn vi begge kunne lide til Daniel

Anmeld

6. april 2013

MorTilEnPrinsesse

Hvor er hun dog skøn, jeg har fulgt dig i lang tid herinde, mest på min gamle profil! vidste slet ikke du havde født, men hvor er hun skøn! 

Stort tillykke med prinsessen! ;-) 

nyd det! De første par måneder er alt værd, det er så skønt. 

Anmeld

6. april 2013

mulle85

hvor er hun fin!

Anmeld

7. april 2013

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Ja, det er bare så skønt

Vi vil godt vide det, gider ikke diskutere drengenavne hvis det er en pige, det var svært nok at finde et navn vi begge kunne lide til Daniel

Årh hvor dejligt... Glæder mig til opdate..
Har i nogen navne i tankerne så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.