heeej med jer..
jeg har en søn som bliver 16 mdr den 3 april.. han er tågænger og har altid været det.. han har aldrig stået på flad fod, heller ikk når han står op ad ting. han kan ikk gå og har dårlig ballance.. lægen siger at hans fødder ikk fejler noget og at mange børn går på tæer længe
.. og nu er det så jeg er begyndt at søge lidt på nettet omkring det og faldt over en alvorlig arvelig sygdom som hedder Duchennes muskeldystrofi. børn med den sygdom går ofte på tæer står der.
min storebror (min søns onkel) lider under denne sygdom og sidder i kørestol, er lam og har respirator..det er en sygdom jeg er vokset op med og som jeg selvfølgelig blev tjekket for da jeg blev gravid.. kvinderne er bærer af sygdommen men det er drengene der får den.. men jeg fik taget blodprøve og den viste at jeg IKKE var bærer.. ergo kunne min søn ikk risikere at få denne sygdom... MEEEEN nu kan jeg jo ikk lade være at lade tankerne køre rundt og tro at der måske er sket en fejl med den blodprøve?

havde bare lige brug for at komme ud med det.. ringer til lægen på mandag og kræver ny blodprøve mht om jeg er bærer af det gen 
ved godt jeg lyder ret pyller og overdrevent urolig men i min verden kan det sku aldrig skade at dobbelttjekke for sådan nogle alvorlige ting!
Anmeld