symptomer (til dem der har været gravid mindst 2 gange)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. marts 2013

Anonym trådstarter

havde i samme symptomer hver gang i var gravid? eller var de forskellige hver gang.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Juliekp

Anonym skriver:

havde i samme symptomer hver gang i var gravid? eller var de forskellige hver gang.?

Da jeg var gravid første gang (endte dog med abort 11+) kastede jeg op døgnets 24 timer, kunne slet ikk stå oprejst..

Anden gang har jeg haft den nemmeste graviditet, uden kvalme og andre gener. Så de var i den grad vidt forskellige

Anmeld

31. marts 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Første 2 graviditeter ingen symptomer udover udenbleven mens

3 gang meget brystspændinger, kvalme og ulidelig træthed

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Da jeg var gravid første gang (endte dog med abort 11+) kastede jeg op døgnets 24 timer, kunne slet ikk stå oprejst..

Anden gang har jeg haft den nemmeste graviditet, uden kvalme og andre gener. Så de var i den grad vidt forskellige

ja det maa man sige er ked af at det endte i abort, men tillykke med den naeste. Blev det en dreng eller pige?

Anmeld

31. marts 2013

Tona

Anonym skriver:

Mine graviditeter har været vidt forskellige. Faktisk ligesom nat og dag i symptomer. Det eneste der nærmest var det samme var bækkenløsning og så det at jeg fik mave på ufatteligt tideligt hver gang

Anmeld

31. marts 2013

Juliekp

Anonym skriver:

ja det maa man sige er ked af at det endte i abort, men tillykke med den naeste. Blev det en dreng eller pige?

Aborten var frivillig, så skal du ikke være ked af. Min daværende kæreste og jeg passede ikke nok på og vi var ikke klar på barn. 

Det blev en lille prinsesse

Anmeld

31. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Første gang jeg var gravid for 15 år siden havde jeg mega meget kvalme og ømme bryster - det endte med en abort. 

For 3 år siden var jeg gravid med min datter, hvor jeg havde meget ømme bryster, ikke ret meget kvalme og mange menssmerter. 

Denne gang har jeg ikke haft de vilde symptomer - nogle dage er jeg i tvivl om jeg overhovedet er gravid, men der er liv inden i mig  Indtil videre har jeg haft lette ømme bryster (ved ikke om det er fordi de har været fyldt med mælk før?), menssmerter og næsten ingen kvalme 

Anmeld

31. marts 2013

Hailiesmom11

Første gang ømme bryster og kvalme - syg lyst til sødt (det blev en pige)
Her anden gang var det utrolig træthed og mega kvalme der afslørede det... og denne gang har jeg mistet appetitten og vi venter os en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.