Alkohol og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
9 svar
2 synes godt om
31. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige et spørgsmål omkring alkohol .
Jeg går stærkt ud fra at jeg havde ægløsning i fredags ,( grundet æl slim) . Vi er i sommerhus i denne weekend og har altså ikke lyst til at holde mig helt fra alkohol selvom vi prøver at lave en baby ..

Hvad ville i gøre ? Det tager jo 14 dage før det bliver "et barn" .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg har lige et spørgsmål omkring alkohol .
Jeg går stærkt ud fra at jeg havde ægløsning i fredags ,( grundet æl slim) . Vi er i sommerhus i denne weekend og har altså ikke lyst til at holde mig helt fra alkohol selvom vi prøver at lave en baby ..

Hvad ville i gøre ? Det tager jo 14 dage før det bliver "et barn" .

Ville ikke holde mig tilbage - så kunne jeg ikke have drukket alkohol i de næsten 2 år det tog os at blive gravide..

så gør hvad du har lyst til og nyd visittet i sommerhuset

Anmeld

31. marts 2013

Peanut

Ville ikke holde mig tilbage. Det er så tidligt i graviditeten endnu, hvis der jo er noget 

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Ville ikke holde mig tilbage. Det er så tidligt i graviditeten endnu, hvis der jo er noget 

Ja det er også det jeg tænker det er jo nok først blevet befrugtet . Det var vel noget andet hvis det havde sat sig fast ..
Jeg havde en sa i januar mdr , så kan godt mærke at jeg er mere hysterisk / bliver mere, når jer bliver gravid , men har ikke lyst til at holde mig tilbage så tidligt i "graviditeten"
.

Anmeld

31. marts 2013

khaleesi

Jeg ville ikke gøre det. Personligt vil jeg gerne have en "ren" krop at tilbyde baby. 

Men igen, du er jo ikke gravid endnu, så det skader jo ikke. 

Anmeld

31. marts 2013

Lotus86

Jeg ville bestemt ikke holde mig tilbage, tror man skal passe på man ikke bliver alt for hys

Anmeld

1. april 2013

Peanut

Anonym skriver:

Ja det er også det jeg tænker det er jo nok først blevet befrugtet . Det var vel noget andet hvis det havde sat sig fast ..
Jeg havde en sa i januar mdr , så kan godt mærke at jeg er mere hysterisk / bliver mere, når jer bliver gravid , men har ikke lyst til at holde mig tilbage så tidligt i "graviditeten"
.

Jeg var også meget påpasselig med alkohol,  farve hår,  parfume,  shampoo,  koffein,  osv i starten,  men efter halvandet år uden graviditet,  har jeg besluttet mig for ikke at tage sorgerne på forskud,  og lade hverdag være hverdag også ændre tingene hvis der en dag er en positiv test  

Anmeld

1. april 2013

Alina Holm

De fleste børn blivemålsatte med alcohol indblandet, så det burde da ikke stoppe dig

Anmeld

1. april 2013

Oxydatiion

De første 7 uger af graviditeten sker der vidst ikke noget Gik i ungmor gruppe og der havde vi en mor som var meget bekymret for sit barn da hun havde drukket meget indtil uge 6 fordi hun ikke vidste at hun var gravid Hun tog over på rigshospitalet og fik sin søn testet og han var fin, og de fortalte hende så at de første 7 uger sker der ikke noget

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

Oxydatiion skriver:

De første 7 uger af graviditeten sker der vidst ikke noget Gik i ungmor gruppe og der havde vi en mor som var meget bekymret for sit barn da hun havde drukket meget indtil uge 6 fordi hun ikke vidste at hun var gravid Hun tog over på rigshospitalet og fik sin søn testet og han var fin, og de fortalte hende så at de første 7 uger sker der ikke noget

Dejligt at hører at jeg ikke er den eneste der tænker sådan tror også bare at man skal passe på med ikke at være for hysterisk , ellers bliver det hele sku for træls!
Min krop er ren selvom jeg drikker en øl i ny og næ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.