En "smule" utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Bubbi

Eller vil faktisk nok sige meget utålmodig.

Jeg har ikke mere at gøre rent, ikke mere vasketøj, hundenes ben er blevet 5 cm korter, af alle de gå ture, og ja, hjemmet ligner sku efterhånden noget fra en reklame, så rent og pænt her.

Jeg har termin i dag, men hvor bliver lille manden af.. Han skal jo komme i dag, det var jo det vi havde "aftalt"
Men han lader sig vente på sig.

Men hvad er det så jeg skal få tiden til at gå med nu mens jeg venter.. Selv vores trappe opgang har jeg vasket til stor glæde for de andre i opgangen. Og postbudet blev meget glad for de hjemme bagte boller han fik med i dag, efter at ha afleveret en af de mange pakke jeg havde shoppet mig til på trendsales

Ved godt at det er få, der føder på termin dagen, men går altså med et lille håb om at han vælger at komme ud meget snart.. Gerne i nat. Selvom der ingen tegn på en fødsel er i nærheden..

Håber alle herinde har haft en skøn dag, og nyder det gode vejr

Kram Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Vingummien

He he grineren

Ej han skal nok komme men kan godt følge dig, jeg fødte 2 dage før terminen og selv jeg var utålmodig til sidst.

Løb nogle ture tage varm bar hehe, så sker der nok noget snart

Anmeld

25. juni 2009

haps

Bubbi skriver:

Eller vil faktisk nok sige meget utålmodig.

Jeg har ikke mere at gøre rent, ikke mere vasketøj, hundenes ben er blevet 5 cm korter, af alle de gå ture, og ja, hjemmet ligner sku efterhånden noget fra en reklame, så rent og pænt her.

Jeg har termin i dag, men hvor bliver lille manden af.. Han skal jo komme i dag, det var jo det vi havde "aftalt"
Men han lader sig vente på sig.

Men hvad er det så jeg skal få tiden til at gå med nu mens jeg venter.. Selv vores trappe opgang har jeg vasket til stor glæde for de andre i opgangen. Og postbudet blev meget glad for de hjemme bagte boller han fik med i dag, efter at ha afleveret en af de mange pakke jeg havde shoppet mig til på trendsales

Ved godt at det er få, der føder på termin dagen, men går altså med et lille håb om at han vælger at komme ud meget snart.. Gerne i nat. Selvom der ingen tegn på en fødsel er i nærheden..

Håber alle herinde har haft en skøn dag, og nyder det gode vejr

Kram Tina

Prøv det modsatte - bare slap af det bedste du har lært og få samlet en masse kræfter til det så går i gang

Håber du snart får ham ud i armene..

Masser af opmuntrende tanker

Helene 21+5

Anmeld

25. juni 2009

Mary

Jeg håber snart du går i fødsel. Kan godt huske den der rengøringsvanvid og hvad man ellers kunne finde på i den tid  Men glæd dig over hvor dejligt rent og pænt det bliver at komme hjem til efter fødslen!!! Det med rengøringen havde den ulempe for mig, at jeg bare blev endnu mere rengøringslysten (kan man sige det?) Jo mere jeg gjorde rent, jo mere så jeg lagene længere nede, haha, altså jeg var helt nede og skrubbe fodlister og trappegelænder til sidst

Håber du finder noget at fordrive tiden med - hvad med at læse en skøn roman?? Eller sid og nyd sommeren, du får nok ikke mere sol på kroppen i år  Eller brug nogle flere penge, det lyder også sjovt!

Anmeld

25. juni 2009

Bubbi

Mary skriver:

Jeg håber snart du går i fødsel. Kan godt huske den der rengøringsvanvid og hvad man ellers kunne finde på i den tid  Men glæd dig over hvor dejligt rent og pænt det bliver at komme hjem til efter fødslen!!! Det med rengøringen havde den ulempe for mig, at jeg bare blev endnu mere rengøringslysten (kan man sige det?) Jo mere jeg gjorde rent, jo mere så jeg lagene længere nede, haha, altså jeg var helt nede og skrubbe fodlister og trappegelænder til sidst

Håber du finder noget at fordrive tiden med - hvad med at læse en skøn roman?? Eller sid og nyd sommeren, du får nok ikke mere sol på kroppen i år  Eller brug nogle flere penge, det lyder også sjovt!

Nyder os at der er så fint og rent.. Mangler egentlig kun vinduerne, men dem må jeg heller holde mig fra og lade manden klare..

Håber vejret er ude vejr i morgen, for så er det der jeg vil tilbringe min dag (Kan jo self også håbe at jeg ligger på fødegangen der)
Er i fuld sving med Harry Potter børgerne for jeg ved ikke hvilken gang.

Anmeld

25. juni 2009

Pige2009

Dyrk SEX

Anmeld

25. juni 2009

Bubbi

linda2009 skriver:

Dyrk SEX

Alle husråd er afprøvet

Anmeld

25. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ha ha, fedt indlæg
Og sikke en energi... og så i denne varme

En skam du bor så langt væk, ellers havde jeg en fuld vasketøjskurv stående, et gulv der trænger til at blive støvsuget og ikke mindst en have med ALT for meget ukrudt... var det noget??

Hvad med at lave en masse mad til fryseren?
Eller måske har du bare allermest brug for at slappe af med en god bog eller et blad?
Nyd den sidste tid du har hvor du kun har dig selv at tænke på... selvom jeg godt ved man bliver vildt utålmodig til sidst.

Krydser fingre for at lille bebs snart vil ud

Anmeld

25. juni 2009

Bubbi

Rikke skriver:

Ha ha, fedt indlæg
Og sikke en energi... og så i denne varme

En skam du bor så langt væk, ellers havde jeg en fuld vasketøjskurv stående, et gulv der trænger til at blive støvsuget og ikke mindst en have med ALT for meget ukrudt... var det noget??

Hvad med at lave en masse mad til fryseren?
Eller måske har du bare allermest brug for at slappe af med en god bog eller et blad?
Nyd den sidste tid du har hvor du kun har dig selv at tænke på... selvom jeg godt ved man bliver vildt utålmodig til sidst.

Krydser fingre for at lille bebs snart vil ud

Se have arbejdet må du gerne selv beholde.. Syntes ikke der er noget mere kedeligt.. Min far kom altid og ordnet min, da jeg havde have..

Der kan ikke være mere i fryserne.. Sulte komme vi hvertfald ikke til, når jeg har født..

Men ja, har faktisk slappet ufattelig meget af i dag, og vil prøve at gøre kunsten efter i morgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.