Tandblegning hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
7 svar
2 synes godt om
31. marts 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen, der har prøvet at blege tænder med et tandblegningskit til hjemmebrug? Som kan fortælle, om et mærke der virker eller ikke virker... Alle erfaringer og gode råd er meget velkomne

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

sandramor

Mit råd som klinik assistent og som har set mange hjemme blegninger....... LAD VÆRE med at gøre det selv!! Har endnu aldrig set et flot resultat derimod kun ødelagt tandkød og tænder der får en mærkelig farve og ikke blir farvet ens.... Og dermed blir det også svært for tandlægen at rette op på det bagefter..... Skal de bleges så gør det ved tand lægen det er mit råd til dig.....

Anmeld

31. marts 2013

jydeinden

mit råd personligt.. jeg ville helt lade være at få dem bleget, i min verden er det mere kunstigt med et hvidt tandsæt end med den farve ens tænder nu har.. og skulle jeg endeligt få dem bleget så gør det da for guds skyld ved en tandlæge.

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Mit råd som klinik assistent og som har set mange hjemme blegninger....... LAD VÆRE med at gøre det selv!! Har endnu aldrig set et flot resultat derimod kun ødelagt tandkød og tænder der får en mærkelig farve og ikke blir farvet ens.... Og dermed blir det også svært for tandlægen at rette op på det bagefter..... Skal de bleges så gør det ved tand lægen det er mit råd til dig.....

Tak skal du have. Jeg dropper vist bare ideen...

Anmeld

31. marts 2013

sandramor

Anonym skriver:

Tak skal du have. Jeg dropper vist bare ideen...

Det var så lidt

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

mit råd personligt.. jeg ville helt lade være at få dem bleget, i min verden er det mere kunstigt med et hvidt tandsæt end med den farve ens tænder nu har.. og skulle jeg endeligt få dem bleget så gør det da for guds skyld ved en tandlæge.

Tak. Det lyder til at være en rigtig dårlig ide, så springer over hjemmetandblegningen

Anmeld

31. marts 2013

sandramor

Vil dog lige sige at hvis du får det gjort hos en tandlæge blir resultatet faktisk ret flot og det behøver ikke blive så hvidt at det ser kunstigt ud

Anmeld

31. marts 2013

Rockertand

sandramor skriver:

Uh, spørgsmål....
Hvad koster det sådan cirka?
Hvor lang tid holder det?
Kan alle få kridhvide tænder?
Er der bivirkninger?
Hvis man får det lavet og ikke gentager, bliver ens tænder så som før behandlingen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.