Jeg har valgt at være anonym da jeg ikke ønsker offentlige gøre dette, hvis man kan kalde det det

Jeg venter barn sammen med min NU eks, og har ikke snakket med ham i nogle dage.
Uanset hvad vil han gerne være der for den lille og hjælpe mig alt det han kan, problemet er bare at jeg ikke har hørt fra ham i nogle dage, og jeg føler egentlig bare at det er helt slut, er kedaf at han bare blive væk når vi har skændtes, og man kan vel godt sige at vi er gået fra hinanden, jeg flytter i egen lejlighed i næste måned, men kan ikke lade være med at tænke på ham, og det gør min hverdag lidt trist uanset hvad jeg gør

.
Jeg gider ikke bare sidde her og vente på ham, hvad skal jeg dog gøre, vi har så mange problemer i vores forhold, vi er blevet alt for forskellige og jeg overskuer faktisk ikke at være i et forhold med ham længere da jeg føler jeg gør alt, og intet får igen. ?

.
Han mener han skal 'nyde sin ungdom' før han nu skal til at være far, dvs. han er sammen med vennerne til sent aften, farer rundt omkring, drikker alle de bajere han vil, og jeg sidder og føler at jeg ikke har noget og skulle have sagt :-( det gør mig kedafdet indeni.
Men hvis han pludselig dukker op, er jeg nervøs for jeg ikke vil kunne sige fra (hvilket jeg kan mærke er nødvendigt) fordi jeg elsker ham
Vi har før været uvenner hvor han først dukkede op igen efter nogle dage og søgte medlidenhed..
Havde lige brug for at komme ud med det
Anmeld