Hjææææææææææælp..... !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.639 visninger
9 svar
5 synes godt om
31. marts 2013

Dot D

Jeg er i gang med et lille projekt, men er kommet i mangel af MINI HAMA perler i sort.

Så er der én herinde, i nærheden af Gassum/Randers/Hobro - omegn, der ligger inde med nogle, så må I meget gerne give lyd...

På forhånd tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Nettemor

Wow hvor er du sej!

Anmeld

31. marts 2013

Dot D

Nettemor skriver:

Wow hvor er du sej!

Tak søde... 

Sophie sagde, at det kunne ikke lade sig gøre at lave det mønster, så måtte jeg jo bare i gang, hi hi...

Anmeld

31. marts 2013

Nettemor

Dot D skriver:

Tak søde... 

Sophie sagde, at det kunne ikke lade sig gøre at lave det mønster, så måtte jeg jo bare i gang, hi hi...

Hehe hun ved lige hvordan hun skal få dig igang

Anmeld

31. marts 2013

Dot D

Nettemor skriver:

Hehe hun ved lige hvordan hun skal få dig igang

Hi hi... Ja, det må man sige. Jeg legede med perler i går, og jeg fik lavet et armbånd til Sophie(det tog tre timer), nogle små ugler+hjerter, og ungerne fik også leget lidt.

Da jeg så printede det mønster ud, så kunne jeg godt se på Sophie, at det troede hun ikke på...

Anmeld

31. marts 2013

Karina84

Orv den er flot!

Men den skal stadig stryges ik? Gaar det saa ik i stykker?

Synes det kan være svært med de almindelige hvis man laver noget med "huller" i, men det er maaske nemmere med de smaa?

Anmeld

31. marts 2013

Nettemor

Dot D skriver:

Hi hi... Ja, det må man sige. Jeg legede med perler i går, og jeg fik lavet et armbånd til Sophie(det tog tre timer), nogle små ugler+hjerter, og ungerne fik også leget lidt.

Da jeg så printede det mønster ud, så kunne jeg godt se på Sophie, at det troede hun ikke på...

Det er da mega fedt at bevise over for hende at du godt kan så

Anmeld

31. marts 2013

Dot D

Orv den er flot!

Men den skal stadig stryges ik? Gaar det saa ik i stykker?

Synes det kan være svært med de almindelige hvis man laver noget med "huller" i, men det er maaske nemmere med de smaa?

Åh, mange tak.... Jeg synes, sådanne mønstre er såååå flotte, så måtte jo lige prøve det af

Den skal stryges. Det er derfor, jeg mangler perler, for jeg vil "fylde" kanterne, så de bliver mere faste i færdig strøget udgave

Anmeld

31. marts 2013

Dot D

Nettemor skriver:

Det er da mega fedt at bevise over for hende at du godt kan så

Nemmerlig

Det er desværre sådan en "ting" jeg har, hi hi. Du skal ikke sige, at jeg ikke kan, for så går jeg helt sikkert i gang

Anmeld

31. marts 2013

Nettemor

Dot D skriver:

Nemmerlig

Det er desværre sådan en "ting" jeg har, hi hi. Du skal ikke sige, at jeg ikke kan, for så går jeg helt sikkert i gang

Hehe det kender jeg godt lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.