Hovedrengøring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Honningblomst

Hvor tit gør i det...??
Jeg er igang på 3 dag og er ikke engang nået på førstesalen endnu...i går gjorde jeg rent i 14 timer!!og hold op jeg var træt til sidst..
Alt er vasket af, fra vægge til paneler, loftet, bag alt og på alt....og føj der var sgu beskidt nogle steder...og hvor er det bare en nydelse...er heller ikke gjort så grundigt i de to år jeg har boet her og der går nok liiiiige lidt tid inden det sker igen..
Hvad med jer??
Knus Eva..som ikke lider af rengøringsvanvid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Bubbi

Meget tit..

Støvsuger og vasker gulv og fjerne støv hverdag.. Badeværelset får vaskede vægge en gang om ugen.
Paneler ca en til to gange om mdr.

Ja kommer faktisk alle steder minimum 2 gange om mdr.
Jeg gør det ikke af pligt eller noget, men fordi jeg faktisk nyder at gå og tuller rundt med en masse god musik og få gjort det hele pænt. Man kan vist godt kalde det min form for motion

Kram Tina

Anmeld

25. juni 2009

A.

Eva skriver:

Hvor tit gør i det...??
Jeg er igang på 3 dag og er ikke engang nået på førstesalen endnu...i går gjorde jeg rent i 14 timer!!og hold op jeg var træt til sidst..
Alt er vasket af, fra vægge til paneler, loftet, bag alt og på alt....og føj der var sgu beskidt nogle steder...og hvor er det bare en nydelse...er heller ikke gjort så grundigt i de to år jeg har boet her og der går nok liiiiige lidt tid inden det sker igen..
Hvad med jer??
Knus Eva..som ikke lider af rengøringsvanvid...

det er meget forskælligt ja men hoved rengøring er ikke sjovt...tænk at jag har arb. med rengøring

Anmeld

25. juni 2009

Honningblomst

Bubbi skriver:

Meget tit..

Støvsuger og vasker gulv og fjerne støv hverdag.. Badeværelset får vaskede vægge en gang om ugen.
Paneler ca en til to gange om mdr.

Ja kommer faktisk alle steder minimum 2 gange om mdr.
Jeg gør det ikke af pligt eller noget, men fordi jeg faktisk nyder at gå og tuller rundt med en masse god musik og få gjort det hele pænt. Man kan vist godt kalde det min form for motion

Kram Tina

Men det er jo ikke hovedrengøring...de ting du nævner er jo en del af rengøringen i almindelighed....jeg har nu haft alt ud af køkkenskabene og vasket køkkenet helt ned...fryser, køleskab osv ud fra væggen, tømme det, afrime, osv...altså alt det der som man ikke lige kan, men som jeg kan se alligevel er nødvendigt-griner-
Jeg gør kun rent fordi jeg kan lide det bagefter...men ellers synes jeg nu ikke der er den store tilfredsstilelse i det, desværre...
Knus Eva..

Anmeld

25. juni 2009

Honningblomst

agnieszka skriver:

det er meget forskælligt ja men hoved rengøring er ikke sjovt...tænk at jag har arb. med rengøring

Hæhæ...nok mere motiverende når man får penge for det...men for dælen det tager tid det her...nu er køkkenet og ikke mindst spisekammer snart helt vasket igennem...mit bryggers tog også en halv evighed i går...
Men skønt lige nu..
Knus til dig...

Anmeld

25. juni 2009

Bubbi

Mit køleskab bliver ordnet en gang om ugen Hvor alt kommer ud, både køle og frys, og det bliver vasket helt ned. Og alt omme bagved (Køleskab, komfur, sofa og andre store ting) mindst to gange om mdr. Manden rykker det ud om aften, sådan at jeg kan gå i krig om morgen.. Har 3 dyr, så meget kan nå at samle sig, så syntes det er rart..
Men tror nu det ændre sig lidt når jeg har født..

Anmeld

25. juni 2009

Bubbi

Eva skriver:

Men det er jo ikke hovedrengøring...de ting du nævner er jo en del af rengøringen i almindelighed....jeg har nu haft alt ud af køkkenskabene og vasket køkkenet helt ned...fryser, køleskab osv ud fra væggen, tømme det, afrime, osv...altså alt det der som man ikke lige kan, men som jeg kan se alligevel er nødvendigt-griner-
Jeg gør kun rent fordi jeg kan lide det bagefter...men ellers synes jeg nu ikke der er den store tilfredsstilelse i det, desværre...
Knus Eva..

Det er helt sikkert os rigtig lækkert når man er færdig. Og man kan blive helt glad af at kigge på det.
Jeg gør det nok os kun fordi jeg haft tiden til det.. Vores hjem er os kun 90 kvm så ikke fordi jeg har så meget, som mange andre

Anmeld

25. juni 2009

Honningblomst

Bubbi skriver:

Mit køleskab bliver ordnet en gang om ugen Hvor alt kommer ud, både køle og frys, og det bliver vasket helt ned. Og alt omme bagved (Køleskab, komfur, sofa og andre store ting) mindst to gange om mdr. Manden rykker det ud om aften, sådan at jeg kan gå i krig om morgen.. Har 3 dyr, så meget kan nå at samle sig, så syntes det er rart..
Men tror nu det ændre sig lidt når jeg har født..

Ok..ja, jeg har ikke dyr, men er alene med tre unger og har et hus på 120 m2, så der er ikke hverken tid eller energi til at feje lofter og ordne i bund hver måned...endvidere så vil jeg hellere lave noget jeg synes er sjovt med drengene-smiler

Anmeld

25. juni 2009

Bubbi

Eva skriver:

Ok..ja, jeg har ikke dyr, men er alene med tre unger og har et hus på 120 m2, så der er ikke hverken tid eller energi til at feje lofter og ordne i bund hver måned...endvidere så vil jeg hellere lave noget jeg synes er sjovt med drengene-smiler

Det kan jeg så godt forstå.. Jeg har bare nydt tiden har været til det.. Men som skrevet før, mon ikke os det ændre sig for mit vedkommende..
Vi er os lige blevet færdig med at bygge om herhjemme, hvilket er super skønt, så derfor har jeg nok os rigtig meget sat pris på det var pænt. Nu mangler vi kun at skulle lave køkken Men det blir når tid er til det..

Skulle du snart til eksamen eller har du været det?

Anmeld

25. juni 2009

A.

Eva skriver:

Hæhæ...nok mere motiverende når man får penge for det...men for dælen det tager tid det her...nu er køkkenet og ikke mindst spisekammer snart helt vasket igennem...mit bryggers tog også en halv evighed i går...
Men skønt lige nu..
Knus til dig...

ja det er det også men kan være hård.. men nu når du er i gang kan du komme her og fortsætte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.