Husk sommertid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
12 svar
4 synes godt om
30. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja husk at stille uret en time frem i nat, da det jo skifter til sommertid! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

Pige2009

Jeps Men hvor er det surrealistisk at skulle gøre, når sneen vælter ned udenfor og har gjort det hele dagen!

Anmeld

30. marts 2013

StineW79

Baagøe skriver:

Jeps Men hvor er det surrealistisk at skulle gøre, når sneen vælter ned udenfor og har gjort det hele dagen!

Ja det er helt tosset!! Vh stine

Anmeld

30. marts 2013

Laulund87

Godt man har en mobil der gør det automatisk

Mon man føler sig mere udhvilet fordi ens barn har sovet en time "længere"

Anmeld

30. marts 2013

MorDk

Spændende om det så er blevet RIGTIG forår når vi vågner imorgen?!

Anmeld

30. marts 2013

StineW79

Laulund87 skriver:

Godt man har en mobil der gør det automatisk

Mon man føler sig mere udhvilet fordi ens barn har sovet en time "længere"

Jeg har sagt til thea at hun ska huske at sove extra længe i morgen. I dag vågnede hun 05.50. Brrrraaaa det ka vi ik li!! Vh stine

Anmeld

30. marts 2013

StineW79

MorDk skriver:

Spændende om det så er blevet RIGTIG forår når vi vågner imorgen?!

Årh hvor jeg håber! Jeg orker snart ik mere kulde. Jeg vil gerne be om noget sol og varme, så vi ka få sat thea's legehus op. Kærsten har fri hele næste uge også nemlig  Vh stine

Anmeld

30. marts 2013

Laulund87

StineW79 skriver:

Jeg har sagt til thea at hun ska huske at sove extra længe i morgen. I dag vågnede hun 05.50. Brrrraaaa det ka vi ik li!! Vh stine

Her står hun op mellem 05-06

Vi skal have købt mørklægningsgardiner for jeg gider altså ikke stå op kl 04 når vi kommer lidt længere hen! Man skal åbenbart op når solen står op

Vi laver også altid en aftale om at sove længe, men hun glemmer det hver gang

Anmeld

30. marts 2013

StineW79

Laulund87 skriver:

Her står hun op mellem 05-06

Vi skal have købt mørklægningsgardiner for jeg gider altså ikke stå op kl 04 når vi kommer lidt længere hen! Man skal åbenbart op når solen står op

Vi laver også altid en aftale om at sove længe, men hun glemmer det hver gang

Ja thea glemmer det også altid!! Hun er først lige blevet puttet for 30 min siden, så håber hun sover længe i morgen, selvom det så næsten ville være første gang i hendes 4 1/2 åårh stine

Anmeld

30. marts 2013

Laulund87

StineW79 skriver:

Ja thea glemmer det også altid!! Hun er først lige blevet puttet for 30 min siden, så håber hun sover længe i morgen, selvom det så næsten ville være første gang i hendes 4 1/2 åårh stine

Maria kommer i seng mellem 20-21 i weekenderne, nok tættere på 21. Vi spiser tit hos andre, besøger venner osv, men hun sover ikke længere fordi hun er kommet senere i seng. Ikk sært hun er træt i løbet af dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.