Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min lille mand bliver snart 10 mdr og starter i dp på tirsdagdet bliver bare spændende at se hvordan hana tager detOG så får i lige billedespam Han er lige begyndt at stå uden støtte og har 2 gange taget 2 skridt fra stående tilstand hen i mine og min mors arme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Hallo du var gravid i sidste uge ?!? kan det virkelig passe at han allerede skal begynde i dagpleje :-o Hvor er han stor og lækker. Held og lykke med opstart. Det skal nok gå fint
Hallo du var gravid i sidste uge ?!? kan det virkelig passe at han allerede skal begynde i dagpleje :-o Hvor er han stor og lækker. Held og lykke med opstart. Det skal nok gå fint
ja det tænker jeg også tit tak Håber bare han tager det godt og nemt
WOW hvor er det vildt så hurtig børn vokser utroligt man kan slet ikke følge med, og hvor er han bare super DEJLIG!!!!! sikke øjne og sikke smil den lille mand har
B&J skriver: WOW hvor er det vildt så hurtig børn vokser utroligt man kan slet ikke følge med, og hvor er han bare super DEJLIG!!!!! sikke øjne og sikke smil den lille mand har
taaaark
LilleLene skriver: Min lille mand bliver snart 10 mdr og starter i dp på tirsdagdet bliver bare spændende at se hvordan hana tager detOG så får i lige billedespam Han er lige begyndt at stå uden støtte og har 2 gange taget 2 skridt fra stående tilstand hen i mine og min mors arme
Lauras mor skriver: Hvor er han skøn!!
Hvor er han skøn!!
tak skat
hvor er han bare kær...
Han skal nok nyde at starte op i dp, det plejer som regl at være værst for mor'en...
Mor til Frederic og Freya skriver: hvor er han bare kær... Han skal nok nyde at starte op i dp, det plejer som regl at være værst for mor'en...
tak ja, tror også det er det der er galt Men så kan jeg gå i gang med vores badeværelse, der skal files klinker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128