Tatoo og allergi .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
12 svar
6 synes godt om
30. marts 2013

Lady Marion <3

Er der chance for man kan få en allergisk reaktion pga en sort tatoo ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

MorDk

Lady Marion <3 skriver:

Er der chance for man kan få en allergisk reaktion pga en sort tatoo ??

Ja det kan man vel egentlig godt da sort også er en farve?

Men jeg skal ikke kunne sige det. Jeg fik en allergisk reaktion på den lilla farve

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

MorDk skriver:

Ja det kan man vel egentlig godt da sort også er en farve?

Men jeg skal ikke kunne sige det. Jeg fik en allergisk reaktion på den lilla farve

Jeg er jo mega allergisk overfor alt

Har ingen nu men overvejer en sort mælkebøtte , har bare hørt man kan blive allergisk men kun overfor de farvede ,, Hvad så med din ?? Er du stadig allergisk ?? hvordan viser det sig ?

Anmeld

30. marts 2013

MorDk

Lady Marion <3 skriver:

Jeg er jo mega allergisk overfor alt

Har ingen nu men overvejer en sort mælkebøtte , har bare hørt man kan blive allergisk men kun overfor de farvede ,, Hvad så med din ?? Er du stadig allergisk ?? hvordan viser det sig ?

Hvis man har tendens til allgeri så kan det give bagslag med tattoos, men jeg sys du skal snakke med tattovøren.

Jeg har ikke problemer som sådan men om sommeren når der kommer sol på tussen, så klør den (desværre) og jeg kan få knopper ved den lilla og lidt ved den pink farve... 

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

MorDk skriver:

Hvis man har tendens til allgeri så kan det give bagslag med tattoos, men jeg sys du skal snakke med tattovøren.

Jeg har ikke problemer som sådan men om sommeren når der kommer sol på tussen, så klør den (desværre) og jeg kan få knopper ved den lilla og lidt ved den pink farve... 

Ej det er da irriterende for dig   Ja må høre hvis man da kan regne med at tatovøren er troværdig ??  Han er jo sælger

Anmeld

30. marts 2013

LilleChelle

Du kan få allergiske reaktioner ved alt. 

I og med at det er fremmedlegemer der bliver sprøjtet ind under huden. 

Hvis det er en ordentlig tattovør, så vil han rådgive dig rigtigt. Det er hans navn der står på spil.

Jeg selv har en stor en på ryggen - så forstår godt du gerne vil have en  

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

LilleChelle skriver:

Du kan få allergiske reaktioner ved alt. 

I og med at det er fremmedlegemer der bliver sprøjtet ind under huden. 

Hvis det er en ordentlig tattovør, så vil han rådgive dig rigtigt. Det er hans navn der står på spil.

Jeg selv har en stor en på ryggen - så forstår godt du gerne vil have en  

Har du en mælkebøtte på ryggen eller ???  

Har aldrig kunnet lide tatoos men vil have en når jeg har gennemført min udd. til nov . et privat skjult sted , en lille mælkebøtte , symbolet på et mælkebøttebarn som jeg har været

Anmeld

30. marts 2013

LilleChelle

Lady Marion <3 skriver:

Har du en mælkebøtte på ryggen eller ???  

Har aldrig kunnet lide tatoos men vil have en når jeg har gennemført min udd. til nov . et privat skjult sted , en lille mælkebøtte , symbolet på et mælkebøttebarn som jeg har været

Nej - jeg har bare en stor tattovering på ryggen  - Der er sort  

Men vær kritisk når du kigger på tattovører Så skal de nok rådgive dig ordentligt. 

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

LilleChelle skriver:

Nej - jeg har bare en stor tattovering på ryggen  - Der er sort  

Men vær kritisk når du kigger på tattovører Så skal de nok rådgive dig ordentligt. 

Jo vil heller ikke kaste mig over den første og bedste   der er nogen her der er bedre end andre ..

Anmeld

30. marts 2013

LilleChelle

Lady Marion <3 skriver:

Jo vil heller ikke kaste mig over den første og bedste   der er nogen her der er bedre end andre ..

Absolut  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.