Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lige et lille sjovt spørgsmål her på denne lørdag hvor alle farer rundt som om jorden er ved at gå under
Hvor mange sæt senge tøj har baby/barn/børnene? Hvor ofte bliver det skiftet?
Og hvor mange har i forældre? Og hvor ofte skifter i ? :p
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Både vores og Elias' sengetøj bliver skiftet hver mandag med mindre der sker uheld
vi har 3-5 sæt hver )
LilleChelle skriver: Lige et lille sjovt spørgsmål her på denne lørdag hvor alle farer rundt som om jorden er ved at gå under Hvor mange sæt senge tøj har baby/barn/børnene? Hvor ofte bliver det skiftet? Og hvor mange har i forældre? Og hvor ofte skifter i ? :p
3-4 sæt til Ida og 3 sæt til os Ida's bliver skiftet efter behov men min. 1 gang om ugent vores dbliver også skiftet 1 gang om ugen
min datter her tre sæt og vi har selv pt. kun to. men skal have købt min. et mere..
vi skifter fast hver 14 dag.. ellers efter behov hvis det sker hun tisser igennem eller lign.
Hej
har en pige og en dreng, og de har 2 til 3 sæt hver (man ved aldrig, når der er omgangssyge så er det rart at have lidt at skifte med)jeg skifter en gang om ugen (hver torsdag) og så lufter jeg deres dyner ude på tørresnoren, så de dufter dejligt at frisk luft
Lige et lille sjovt spørgsmål her på denne lørdag hvor alle farer rundt som om jorden er ved at gå under Hvor mange sæt senge tøj har baby/barn/børnene? Hvor ofte bliver det skiftet? Og hvor mange har i forældre? Og hvor ofte skifter i ? :p
Vores datter har 5 sæt sengetøj og vi skifter efter behov, men min. 2 gange om ugen Har ikke tal på hvor meget sengetøj min kæreste og jeg har, og vi skifter det 1 gang om ugen.
Lidt sjovt at se hvordan andre folk gør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128