Skift af læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. marts 2013

Anonym trådstarter

Har I skiftet læge, hvor mange gange og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

jydeinden

Anonym skriver:

jeg har ikke, men min kæreste har, og to gange må det være, en gang pga flytning og en gang pga manglende samarbejde/vilje til at være proffesione fra lægens side af

Anmeld

30. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Ja, jeg har skiftet læge en enkelt gang indenfor de sidste 5 år - og jeg kunne ikke have fået et bedre lægehus. Det gamle lægehus jeg var tilknyttet tog mig ikke alvorligt 

Anmeld

30. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg har skiftet læge en gang - fordi min læge gik på pension, så havde ikke rigtig noget valg 

Anmeld

30. marts 2013

B&J

1 gang fordi jeg flyttede 20km væk fra min læge

2gang fordi han ikke ville tilse mig selv om jeg var pisse syg og gik til lægevagtens istedet for...

3 gang fordi min læge gik på pension ØV men nu har jeg fået en sød kvindelig ny læge og håber ikke jeg skal skifte før hun skal på pension

Anmeld

30. marts 2013

Mother-love

Jeg har skiftet læge mange gange i mit liv faktisk.men det er pga flytning. Og en enkelt gang pga. Jeg ikke var tilfreds med min læge fordi når man spurgte hende om noget omkring medicin sagde hun bare jamen hvad tænker du selv. Og det var bl.a. Morfin og graviditet. Jeg sagde at det måtte jeg vel ikke tage. Hvor hun bare sagde det bestemmer du selv. Hvis du synes du ikke vil tage det lader du bare vær. Og det synes jeg virkelig er uprof. Af en læge

Anmeld

30. marts 2013

StudPsyk

Ja, men kun pga flytning  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.