Kørselspenge når man er i løntilskud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
13 svar
2 synes godt om
30. marts 2013

Den lykkelige

Nogen der ved om man kan få det?? Har fået et job i løntilskud, men det ligger 40 km væk og får jo stadig kun kontanthjælp under ansættelsen.. nogen der ved om man kan få en form for kørselspenge? Vil komme til at bruge ca 1500 kr bare i diesel jo.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

Benjamins'mor

Du kan få kørsels godtgørelse gennem kommunen. Så det synes jeg du skal ringe og snakke med din sagsbehandler om.

Anmeld

30. marts 2013

Den lykkelige

Benjamins'mor skriver:

Du kan få kørsels godtgørelse gennem kommunen. Så det synes jeg du skal ringe og snakke med din sagsbehandler om.

Nå ok.. tak.. ved du hvordan de beregner det? (Hvor meget?)

Anmeld

30. marts 2013

LRJ

Den lykkelige skriver:

Hvis der er 40 km hver vej, får du 2*40-24 * kørselgodgørelsen kan ikke huske hvor meget det er

Anmeld

30. marts 2013

Benjamins'mor

Den lykkelige skriver:

Jeg kan ikke helt huske det, men mener det er noget med km mæssigt og hvor mange dage du er afsted. Altså du får en seddel hvor du skriver de ting på og sender ind 1 gang om måneden, jeg fik alt mellem 30 og 500 kr om måneden, hvis man er syg eller har ferie eller lign får man ikke penge for de dage. Men din sagsbehandler kan meget bedre forklare det for dig.

Anmeld

30. marts 2013

Miia90

Den lykkelige skriver:

IIHvHvaHvadefofordNogen der ved om man kan få det?? Har fået et job i løntilskud, men det ligger 40 km væk og får jo stadig kun kontanthjælp under ansættelsen.. nogen der ved om man kan få en form for kørselspenge? Vil komme til at bruge ca 1500 kr bare i diesel jo.. 

Hvad for du i løntilskud ? Jeg skal nemlig også i løntilskud ?

Anmeld

30. marts 2013

Den lykkelige

Miia90 skriver:

Hos mig sagde de bare arbejde 31 timer og svar til alm. kontanthjælpssats.. 

Anmeld

30. marts 2013

Den lykkelige

Benjamins'mor skriver:

Jeg kan ikke helt huske det, men mener det er noget med km mæssigt og hvor mange dage du er afsted. Altså du får en seddel hvor du skriver de ting på og sender ind 1 gang om måneden, jeg fik alt mellem 30 og 500 kr om måneden, hvis man er syg eller har ferie eller lign får man ikke penge for de dage. Men din sagsbehandler kan meget bedre forklare det for dig.

OK tak, må lige prøve høre hende.. 

Anmeld

30. marts 2013

Den lykkelige

Lone H. skriver:

Hvis der er 40 km hver vej, får du 2*40-24 * kørselgodgørelsen kan ikke huske hvor meget det er

Ok tak.. Så er det jo ligesom hvis man havde alm. job.. 

Anmeld

30. marts 2013

MortilElias2010

Miia90 skriver:

Jeg fik omkring 10-11.500 plus minus da jeg var ansat i løntilskud første gang 31t.  Anden gang blev jeg ansat som selvforsørgende i 32 og fik mellem 13-14.500kr udbetalt. Men var ikke på kh. Så ved ikke om det gør nogen forskel. Jeg skrev Min kørselsbefordring ind i skatteopgørelsen da jeg havde - anden gang 30min kørsel begge veje. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.