Kan en tumling kede sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
10 svar
4 synes godt om
30. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg mener ikke at en tumling er i stand til kede sig.

Eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Eller?

Hvorfor mener du ikke det om jeg må spørge? et barn i den alder kan vel kede sig på lige fod som andre børn?

Anmeld

30. marts 2013

lycly

Min datter kan godt kede sig hvis vi er ude hos nogen hvor der hverken er legetøj eller noget. Så bliver hun meget hurtigt rastløs. Så jeg tror sagtens de kan kede sig, hvis der ikke er noget de kan lave - fuldstændig ligesom alle andre

Anmeld

30. marts 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

Eller?

nu er min datter dog 3½, men da hun var under 3 kunne hun også sagtens kede sig som hun kan nu.....

hun bliver hurtig rastløs hvis ikke der er noget der lige fanger hende... og så er det tit og mange gange det er nemmere for dem og lave "ballade", ikke fordi de er klar over det faktisk er ballade de laver...

håber det var forståelig læsning

Anmeld

30. marts 2013

khaleesi

Jo det kan de helt sikkert! Sådan nogle små nogen har meget krudt i måsen og har brug for at komme af med det. Hvis de bare sidder ned hele dagen og der ikke sker noget, så kan de da sagtens kede sig. 

Anmeld

30. marts 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Eller?

Min søn keder sig hvis vi bare går herhjemme. Han kan sagtens være hjemme og hygge men vi skal lave noget, lege, gå tur, bage osv. Han er 22 mdr. man kan se han keder sig ved at han går rundt og småklynker eller begynder at lave alt det han ikke må  Hvorfor mener du ikke de kan kede sig?

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Min søn keder sig hvis vi bare går herhjemme. Han kan sagtens være hjemme og hygge men vi skal lave noget, lege, gå tur, bage osv. Han er 22 mdr. man kan se han keder sig ved at han går rundt og småklynker eller begynder at lave alt det han ikke må  Hvorfor mener du ikke de kan kede sig?

En tumling ofte kan finde noget spændende for hende at lave, bl.a. de såkaldte "ulykker".

Anmeld

30. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Eller?

Kan godt følge dig.

De opsøger jo bare underholdning, hvis de mangler den. Eller skaber en leg/undren selv. 

Så nej, de kan ikke kede sig i ordets forstand. Det har de for meget drive til. Og verden er jo ny for dem..

(Men tumling - hvor gammel tænker du så, barnet er? Jeg tænker sådan 1-2 års-alderen. Altså mellem 1 og 2. Herefter er abstraktionsniveauet højt nok til kedsomhed, tror jeg..)

Anmeld

30. marts 2013

Mother-love

sommerbarn<3 skriver:

Præcis det samme som Isabella.hun er også 22 mdr

Anmeld

30. marts 2013

LR85

Anonym skriver:

Eller?

hvad tror du så? 

Min dreng vandre rundt om sofabordet og siger ' jeg keeeeeder mig'. 

og så hjælper vi med a finde på aktiviteter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.