en lidt underlig dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
8 svar
1 synes godt om
30. marts 2013

Babydreams

Jeg mistede for 15 år siden min lillebror, han blev kun 7 dage gammel, jeg har i lang tid intet følt, på mærkedage, fordi man jo lære at leve med tabet. . Men idag, skal mine forældre, søskende og jeg, op at tømme hans gravsted, fordi det som sagt har lagt der i 15 år, og jeg får pludselig følelsen tilbage, hvor jeg føler mig en anelse trist

Vi har hvert år, på hans dødsdag, været oppe at tænde et lys, klokken 20.35, da det var der han trak vejret for sidste gang.. det bliver så underligt at vi ikke skal gøre det mere!

Så denne dag, idag gør ondt i mit hjerte, fordi nu er tidspunktet kommet, til at vi skal sige det endelige farvel til min kære lillebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

FamilenStorm

Rikke Rasmussen skriver:

Jeg mistede for 15 år siden min lillebror, han blev kun 7 dage gammel, jeg har i lang tid intet følt, på mærkedage, fordi man jo lære at leve med tabet. . Men idag, skal mine forældre, søskende og jeg, op at tømme hans gravsted, fordi det som sagt har lagt der i 15 år, og jeg får pludselig følelsen tilbage, hvor jeg føler mig en anelse trist

Vi har hvert år, på hans dødsdag, været oppe at tænde et lys, klokken 20.35, da det var der han trak vejret for sidste gang.. det bliver så underligt at vi ikke skal gøre det mere!

Så denne dag, idag gør ondt i mit hjerte, fordi nu er tidspunktet kommet, til at vi skal sige det endelige farvel til min kære lillebror

Du får et stort knus herfra

Er ked af at høre om tabet af din lillebror.. Er der en speciel grund til i ikke kan have gravstedet mere? Troede ikke der var en så kort udløbsdato på sådan nogle?

Håber i finder på en ny dejlig tradition så i stadig kan mindes ham..

Knus herfra

Anmeld

30. marts 2013

Babydreams

FamilenStorm skriver:

Du får et stort knus herfra

Er ked af at høre om tabet af din lillebror.. Er der en speciel grund til i ikke kan have gravstedet mere? Troede ikke der var en så kort udløbsdato på sådan nogle?

Håber i finder på en ny dejlig tradition så i stadig kan mindes ham..

Knus herfra

Tusind mange tak ..

Altså, ved spædbørn og børn generelt, er der en udløbsdato på 15 år, men med mulighed for forlængelse!

Vi har snakket det meget igennem.i familien, og vi kom frem til at vi valgte den skulle slettes, vi mindes ham ikke som sådan når vi er på kirkegården, det der bliver mest underligt er at man ikke skal op og tænde det lys, på hans dødsdag!

Og tanken om, at jeg for snart 15 år siden, hjalp med at føre hans lille kiste ned i hullet, og jeg nu står og skal tømme stedet han var blevet lagt til hvile, og der er en anden der på et tidspunkt skal der ned, føltes lidt underligt inde i en..

Anmeld

30. marts 2013

optimistmor

det hele er fuldt forståeligt

jeg forstår nu hejjer ikke at i ikke kan beholde stedet og derved det sidste minde? hmm, hvad med at beholde traditionen med lyset men gør det et bestemt nyt sted? haven? et sted han holdt af? evt vindue? altan? eller hvad der er?? så sammenholdet om lyset varer ved  

Anmeld

30. marts 2013

Babydreams

Mine forældre vil tage hans gravsten med hjem til dem, også har vi snskket om at lave et lille mindested for ham der, så vi som du siger kan holde fast i at tænde det lys

Mange tak fordi du ville dele dine idéer omkring lyset med mig 

Anmeld

30. marts 2013

Babydreams

optimistmor skriver:

det hele er fuldt forståeligt

jeg forstår nu hejjer ikke at i ikke kan beholde stedet og derved det sidste minde? hmm, hvad med at beholde traditionen med lyset men gør det et bestemt nyt sted? haven? et sted han holdt af? evt vindue? altan? eller hvad der er?? så sammenholdet om lyset varer ved  

Mine forældre vil tage hans gravsten med hjem til dem, også har vi snskket om at lave et lille mindested for ham der, så vi som du siger kan holde fast i at tænde det lys 

Anmeld

30. marts 2013

optimistmor

Rikke Rasmussen skriver:

det var så lidt, tænkte bare hvis det var mig i situationen

Anmeld

30. marts 2013

B&J

nu læste jeg lige dine forælder vil tage ham med hjem hvor er det smukt

men kan godt forstå at nu er det virkeligt, han skal væk flyttes og i kan ikke besøge det sted mere sender dig en masse krammer

Anmeld

30. marts 2013

Babydrøm

Rikke Rasmussen skriver:

Det gør mig ondt, sender en masse til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.