Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min mor's vaskemaskine er lige stået af og skal derfor finde en ny.Derfor vil jeg gerne høre hvilken i har.
Siemens den har kørt i 7 år uden problemer - den havde de ting som jeg stillede som krav til Vaskemaskine
Jeg tror den hedder ariston... Det var den hvor vi fik mest for de penge vi havde da vi købte den - mener den kostede 2200kr. Men den har indtil videre holdt 7 1/2 år så det har jo været et godt køb Den kan ikke noget "specielt"... Det eneste jeg ved er den har 1400 omdrejninger/min når den slynger Og den er mekaninsk...
Vi har en Samsung. Kan ikke lige huske modellen, men det var en Punkt1 havde til 1500,- for snart to år siden.
Prisen er grunden til vi har den
Det var en gave fra kærestens mormor
vi har elvita både i vaskemaskine og tørretrumbler.
prisen var den afgørende for os og vi fik et godt tilbud på begge ting samlet 4100kr for begge ting
Chevro skriver: Vi har aldrig og får aldrig andet end de sidste nye fra AEG - Super nem brugerflade, holder til meget, flot og enkelt design, god og nem skærm.Vh Malene (:
Vi har aldrig og får aldrig andet end de sidste nye fra AEG - Super nem brugerflade, holder til meget, flot og enkelt design, god og nem skærm.Vh Malene (:
Vi har electrolux 10 kg... Og det er fordi den passer til vores behov og meget energi venlig... Koster 7700kr hos detrebedste.... Og jeg er meget meget glad for den...
Leneur skriver: Min mor's vaskemaskine er lige stået af og skal derfor finde en ny.Derfor vil jeg gerne høre hvilken i har.
Vi har en AEG og det har vi fordi den kan vaske 8 kg og har 1600 omdrejninger.
Den kostede vidst omkring 4500 og det spillede også ind. Havde vi masser af penge ville jeg gerne have haft en Miele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128