andre med høfeber her i frosten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. marts 2013

Kloster

Hej. Er her nogen, der har allergi/høfeber symptomer allerede? Jeg har nemlig... Det sviger og klør i mine øjne, næsen skiftevis løber og er stoppet og jeg føler jeg skal nyse hele tiden. Jeg har de sidste dage taget 1 tablet Alnok 10 mg, som skulle kunne vare i 24 timer, men det gør den ikke på mig i tiden. Måske har jeg gået for lang tid, inden jeg ''opdagede'' det var allergi i stedet for forkølelse. Og hvad er forskellen lige... Kom piger... Giv lidt info til en ny-allergiker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

Tigger

Hejsa

Har du fået foretaget en priktest?

Jeg har nemlig dette (som ikke kan ses på en test), hvor jeg er plaget hele året rundt:

https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/laegehaandbo gen/oere-naese-hals/tilstande-og-sygdomme/naese-og -bihuler/vasomotorisk-rhinit/

Anmeld

30. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Kloster skriver:

Hej. Er her nogen, der har allergi/høfeber symptomer allerede? Jeg har nemlig... Det sviger og klør i mine øjne, næsen skiftevis løber og er stoppet og jeg føler jeg skal nyse hele tiden. Jeg har de sidste dage taget 1 tablet Alnok 10 mg, som skulle kunne vare i 24 timer, men det gør den ikke på mig i tiden. Måske har jeg gået for lang tid, inden jeg ''opdagede'' det var allergi i stedet for forkølelse. Og hvad er forskellen lige... Kom piger... Giv lidt info til en ny-allergiker...

Jeps. Mit er også gået amok. Og jeg må ikke tage mine allergi piller fordi jeg er gravid.

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

Jo den er helt gal , jeg tager også 10 mg alnok og det virker ikke . Har haft fat i lægen som ville udskrive Telfast på en større dosis og så vil han have mig udredt på allergi klinikken da jeg har helårssnue og konstant svidende øjne.  Det har intet at gøre med om du er for sent ude , pillerne virker uanset hvornår i allergi forløbet du er

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

MiichellaMalou skriver:

Jeps. Mit er også gået amok. Og jeg må ikke tage mine allergi piller fordi jeg er gravid.

Det måtte jeg gerne ,

Anmeld

30. marts 2013

Kloster

Jamen hvad kan dog være i luften, når der er frost? Mon jeg kan få noget andet end Alnok til det? Hvad har I af erfaringer til ''lettere'' allergi?

Anmeld

30. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Lady Marion <3 skriver:

Det måtte jeg gerne ,

Jeg får nogen specielle piller kan ikke huske hvad de hedder men de er orange. Og dem har jeg fået af vide jeg ikke må tage når jeg er gravid og det er de eneste som hjælper på mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.