Jeg ønsker ikke at udstille min familie, dog har jeg virkelig lige brug for at lufte min irritation inden den koger over
derfor anonym
først lidt forhistorie:
Min lille bror blev ca 1 uges tid inden han fyldte 16, "anbragt" i et ehm ja lad os kalde det bofællesskab
(december 2012)
Altså i en et værelses lejlighed med eget te-køkken og bad, i et hus for utilpassede unge dog med meget lidt opsyn.
Det går hverken værre eller bedre, end at knægten ender i problemer og en sen aften midt i februar, kommer der 5 unge mænd og tæver ham
han slipper dog heldigt, da han vælger bare at ta i mod da de både har kvive og køller..
start februar bliver min mor sat på gaden og flytter ind hos sin kæreste.
Jeg selv går også fra kæresten (med barn på 1 år) ca sammen tidig, men får dog hurtigt lejlighed.
ja så alt i alt kan man vel godt sige at start 2013 har været lidt rodet 
Min lillebror tør forståeligt nok ikke længere opholde sig i sit hjem alene og sover/opholder sig derfor hos venner, min mor (kæresten) hos mig, eller har venner sovende hos ham selv.
Pludselig en morgen kl puha bæ (hvor jeg faktisk ik troede han sov hjemme) banker det på min dør og jah lillebror står ude foran min dør på bare fødder og har denne gang fået tæv med en golfkølle (igen i eget hjem) denne gang så af en "ven" som egentlig var der for at passe på ham 

Min mors kæreste og hende ender dog hurtigt med at gå fra hinanden pga alt det here rod og jeg har nu både mor og lillebror boende.
og her har vi så der hvor min familie bliver billig til salg!! 

Jeg havde stillet meget få regler op.
1. tømmer du noget, siger du lige til så jeg kan købe nyt
2. Min søns ostehapser holder du dine fede pøller fra
3. rygning foregår bare udenfor.
jeg har så været væk et par dage her i påsken og min mor sender en sms
"vi har spist ***** ostehapser, men købt nye og lagt" jo jo fair nok 
Da jeg kommer hjem og står i badet, er der så bare ik li mere balsem tilbage
men ja ok shit happens
da jeg så er færdig med badet, får jeg set i køkkenet at kraft satme om ik der ligger en klud klar til at tørre det aske væk de har spilt da de røg under min emhætte 

ah men jeg åbner mit hjem og så kan de ik engang overholde de få regler
magen til respektløshed havde jeg sku ik troet jeg sku opleve. De ved jeg har et barn med gallopperende astma 

så i bund og grund er alle 3 regler overtrådt..!
og gudhjælpe mig og ikke min mor først benægter da jeg ringer og konfrontere hende med det, for derefter grinende at undskylde
Heldigvis har jeg fået solgt dem til den anden ende af sjælland
og det er fame uden returret! 
øv hvor jeg skammer mig over min familie
sorry det blev lidt langt. sku bare li ha luftet ud