Indskudslån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. marts 2013

debbie19

Hej 

Min kæreste og jeg tog et indskudslån i maj og vi er lige flyttet igen da økonomien ik er for god. Vi har så modtaget et brev hvor der står at rente er 4.5% men i brevet står der om året men vi fik afvide flere steder at det var om måneden. Så vi er lidt forvirret. Kender i  noget til det vil vi gerne høre det  Mange påske hilsner debbie19

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Rockertand

debbie19 skriver:

Hej 

Min kæreste og jeg tog et indskudslån i maj og vi er lige flyttet igen da økonomien ik er for god. Vi har så modtaget et brev hvor der står at rente er 4.5% men i brevet står der om året men vi fik afvide flere steder at det var om måneden. Så vi er lidt forvirret. Kender i  noget til det vil vi gerne høre det  Mange påske hilsner debbie19

Det er vel ÅOP'en, der er opgivet? ....og det er meget billigt, når I skulle have et forbrugslån i stedet.

Anmeld

29. marts 2013

debbie19

Rockertand skriver:

Det er vel ÅOP'en, der er opgivet? ....og det er meget billigt, når I skulle have et forbrugslån i stedet.

der står vidst p.a 

Anmeld

29. marts 2013

Rockertand

debbie19 skriver:

der står vidst p.a 

Så er det årligt.

Anmeld

29. marts 2013

debbie19

Rockertand skriver:

Så er det årligt.

Mente vi jo gså men kommunen siger måneligt derfor vi er forvirret

Anmeld

29. marts 2013

pcoramt

debbie19 skriver:

Hej 

Det er som regl en rente der bliver tilskrevet 4 gange om året.. Hvilket giver en årlig rente på 18 % som er standard for rigtig mange..

Anmeld

29. marts 2013

debbie19

pcoramt skriver:

Det er som regl en rente der bliver tilskrevet 4 gange om året.. Hvilket giver en årlig rente på 18 % som er standard for rigtig mange..

Den havde jeg ikke hørt før. Tak. 

Anmeld

29. marts 2013

pcoramt

debbie19 skriver:

Den havde jeg ikke hørt før. Tak. 

Men er det ved kommunen? For så skulle det gerne være rentefrit i 5 år mener jeg.. Medmindre man ikke har overholdt betalingsaftalen..

Anmeld

29. marts 2013

jydeinden

pcoramt skriver:

Men er det ved kommunen? For så skulle det gerne være rentefrit i 5 år mener jeg.. Medmindre man ikke har overholdt betalingsaftalen..

det er ikke alle kommuner hvor det er tilfældet

Anmeld

29. marts 2013

debbie19

Det er ved kommunen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.