Hjælp til lang cyklus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
12 svar
2 synes godt om
29. marts 2013

Lykke:)

Godaften!

Jeg har rigtig lang cyklus, og er derfor i tvivl om, hvor langt jeg eventuelt er henne og hvornår jeg kan teste

Mine to sidste menstruationer var d.14-21 januar og
26 februar-6 marts, så jeg forventer mens ca. 8 april.

Lige nu har jeg ømme bryster, er meget oppustet og menstruationssmerter, men kan som sagt ikke helt finde ud af hvornår jeg kan teste og hvor langt jeg er henne?

Er der nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Kløver

Lykke:) skriver:

Godaften!

Jeg har rigtig lang cyklus, og er derfor i tvivl om, hvor langt jeg eventuelt er henne og hvornår jeg kan teste

Mine to sidste menstruationer var d.14-21 januar og
26 februar-6 marts, så jeg forventer mens ca. 8 april.

Lige nu har jeg ømme bryster, er meget oppustet og menstruationssmerter, men kan som sagt ikke helt finde ud af hvornår jeg kan teste og hvor langt jeg er henne?

Er der nogen der kan hjælpe?

Da min cyklus lå på 6 uger testede jeg ved forventet mens, da æl ligger ca 14 dage før mens men gik over til digitale æl teste og beregnede testdag ca 2-3 uger efter æl

Anmeld

29. marts 2013

Maja84 skriver:

Da min cyklus lå på 6 uger testede jeg ved forventet mens, da æl ligger ca 14 dage før mens men gik over til digitale æl teste og beregnede testdag ca 2-3 uger efter æl

Så jeg må væbne mig med tålmodighed helt til d.8/4?

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

Så jeg må væbne mig med tålmodighed helt til d.8/4?

Må du nok, men også være opmærksom på æl ligger anderledes og nemmere kan udeblive ved lang cyklus

Anmeld

29. marts 2013

Maja84 skriver:

Må du nok, men også være opmærksom på æl ligger anderledes og nemmere kan udeblive ved lang cyklus

Ja, den er jeg med på.
Synes bare, at jeg kunne mærke æl i denne her måned, så håber simpelthem på meget

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

Ja, den er jeg med på.
Synes bare, at jeg kunne mærke æl i denne her måned, så håber simpelthem på meget

Krydser, men hvis du ved hvornår den ca var der tæller du jo 14 dage frem og burde kunne teste der

Anmeld

29. marts 2013

Maja84 skriver:

Krydser, men hvis du ved hvornår den ca var der tæller du jo 14 dage frem og burde kunne teste der

Det var omkring d.13.3 .. Havde i hvert fald en stikken i højre side af maven, og lidt højere temperatur
Så burde jeg jo faktisk kunne teste allerede nu

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

Det var omkring d.13.3 .. Havde i hvert fald en stikken i højre side af maven, og lidt højere temperatur
Så burde jeg jo faktisk kunne teste allerede nu

Uh ja hvad venter du på griner kom lige med en god Update

Anmeld

29. marts 2013

Maja84 skriver:

Uh ja hvad venter du på griner kom lige med en god Update

Jeg har ikke engang en lige nu, desværre.

Men for pokker hvor jeg håber på en positiv en altså!
Kan bare ikk ehelt finde ud af de bryster der! De gør ondt når man trykker på dem, og det føles måske lidt som om, at jeg virkelig har trænet dem! - det har jeg dog ikke. Er det 'ømme bryster' eller?

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

Jeg har ikke engang en lige nu, desværre.

Men for pokker hvor jeg håber på en positiv en altså!
Kan bare ikk ehelt finde ud af de bryster der! De gør ondt når man trykker på dem, og det føles måske lidt som om, at jeg virkelig har trænet dem! - det har jeg dog ikke. Er det 'ømme bryster' eller?

Jeg følte det nærmest som om det spændte i dem, men ja kunne være, ih hvor spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.