kvindelige billister....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Muffinmus

He, ja, men helt ærligt..er jeg den eneste der korser sig over folks køreevner nogle gange..Og det er sgu næsten altid en kvinde der sidder bag rattet.
Passer det virkeligt at kvinder bare er dårligere billister på mange punkter???
Jeg har da selv fået fartbøder osv, så det er ikke de tossede teenagere i høj fart jeg tænker på.
Mere de der dagligdags ting såsom at bakke, at holde sig fra kansten,paralelparkere, evnen til i det hele taget at køre elegant.
Indrømmet, jeg er da ike selv den bedste billist, men helt ærligt, der er dælme kvinder derude som jeg TIT støder på der ikke kan finde ud af deres egen bil.
Nå, men skulle lige ud med da der igår var en kvindelig billist der SKULLE holde tilbage fordi der var en parkeret bil i HENDES side, men vælger at køre frem til en kryds hvor en bil prøver at komme op og nu er der så prop pga af hende!!!!
Og nej,jeg snakker ikke alle kvinder naturigvis, bare de tumper jeg støder på der altid viser sig at være kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hehe..jeg har det modsatte opfattelse af dig.. der er gået sport i det for Daniel og jeg... 9 ud af 10 gange vi registrerer det vi pænt kalder en "lorte bilist" så er det en mand! Jeg fryder mig gang på gang når vi endnu en gang konstaterer at det er MÆNNERNE der kører mest ringe

Anmeld

25. juni 2009

CRS

he he den eneste grund til at kvinder opdager at en mand kører råddent, så er det fordi manden har opdaget kvinden og forsøger at komme væk fra hende i håb om at undgå den ulykke hun uden tvivl roder sig ud i....

He He...

Anmeld

25. juni 2009

Muffinmus

LærkesFar skriver:

he he den eneste grund til at kvinder opdager at en mand kører råddent, så er det fordi manden har opdaget kvinden og forsøger at komme væk fra hende i håb om at undgå den ulykke hun uden tvivl roder sig ud i....

He He...

LOL- KLASSE svar....

Anmeld

25. juni 2009

CRS

Men hvis jeg skal komme med mit mere seriøse bud tror jeg der er en virkelig slem ulykkes type i både mande og kvinde gruppen, og mener de oftets nærmest hører sammen...

Manden: super selvfed bil type der mener han er guds gave til alle veje, og alle biler og hvis man ikke synes det han gør er det rigtige, må man have trukket sit kørekort i en automat... Han mener selvfølgelig ikke at kvinder må befinde sig i en bil kun hvis manden er bag rattet..

Kvinden: sikkert gift med tumpen ovenover eller datter af en med samme opfattelse, hendes selvtillid i en bil er ikke tilstede og er derfor kamp nervøs for at køre i bil...

Når disse så mødes i traffiken resultere det i enten dytten af H til fra mandes side eller et uheld...

Anmeld

25. juni 2009

Betina88

Jeg hører mest om at det er mænd der køre råddent og ikk' kvinder ..

Men over i USA køre kvinder og mænd lige meget for hurtigt ..

Og i går aftes så vi på TV2 at en kvinde sku' parkere sin bil , det ku' hun bare ikk' finde ud af .. Og det var fra USA et program , hvor de sælger huse til millioner af $ ..

Anmeld

25. juni 2009

Honningblomst

Unge mennesker der ikke tror de skal dø...kvinder som mænd og gamle mennesker hvor de kører som om de faktisk er døde...begge dele er super farlige i trafikken.
Følg trafik og hastighed..hvor svært kan det egentlig være...
Og så synes jeg faktisk ikke det er kvinder der kører værst..
Knus Eva.

Anmeld

25. juni 2009

Muffinmus

som sagt tænker jeg ikke på farten..der er vi snart lige så slemme som mændende... tænker de små dagligdags ting der kikser totalt for kvinderne...
Og gamle mennesker.
Her for et par år siden var jeg sammen med en ældre herre der havde kørt på motorvejen, over 100 km, i 3 gear!!!!!
Kan gamle mennesker bare ikke høre når de er ved at smadre gearet ved at køre i 1 eller 2 gear med 50 km i timen..???

Anmeld

25. juni 2009

Tynen

Jeg har den modsatte opfattelse.

De 4 gange min bil er blevet påkørt er alle gangene af mænd (Og faktisk ved 3xbakning) 
- En mand der bakkede direkte ind i mig på en p-plads, en coca-cola-mand der lige tog hele siden af min stakkels bil da han bakkede, en mand der midt på vejen syntes han ville bakke da han var kørt for langt og sidst en mand der ikke fattede at han havde højre-vigepligt på en p-plads (Hvilket der ikke er SÆRLIG mange der overholder!)

En gang fik jeg faktisk lige fuck-fingeren af en mand fordi jeg i arrigskab trak fra ham på Ringvejen..
Men hallo - Mens vi holdte for rødt sad han rigtig og skulede på mig mens han gassede op og hørte høj musik.
Desværre for ham kørte jeg i min bedste bil ever - En gammel, gammel Seat Ibiza, men for dælan for et optræk
LEARN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.