Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores basse fylder 1 år her 17 april og vi har snakket om at give ham en værktøjsbænk fra bosch men er han for lille til det? Nogle som har den som kan fortælle om der er mange små dele ved bænken?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville vente til, at han var noget større. Der er en del små dele som hurtigt kan komme i munden. Vores dreng fik den da han blev 3 år.
MoarHvidovre skriver: Jeg ville vente til, at han var noget større. Der er en del små dele som hurtigt kan komme i munden. Vores dreng fik den da han blev 3 år.
Det tænkte jeg nok så må det blive et legekøkken
christinak skriver: Vores basse fylder 1 år her 17 april og vi har snakket om at give ham en værktøjsbænk fra bosch men er han for lille til det? Nogle som har den som kan fortælle om der er mange små dele ved bænken?
Elias fik sin som 1 årig og han har ikke slugt nogen af delene
Her fik vores dreng den også omkring hans 1 års fødselsdag. Der var nogle enkelt små bolte og møtrikker, som vi syntes var for små og fjernede. Ellers er der ingen småting med. Og den har bare været et kæmpe hit.
Det kan han sagtens lege med nu. I vores søns er der nogle små gule "søm" og nogle røde "bolte". Dem tig vi bare fra, så han kun kunne lege med dem, når vi var der sammen med ham.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128