hej piger jeg har brug for jeres meninger og holdninger til dette jeg tumler med.
sagen er den at jeg er igang med mit vægttab hos min kostekspert jeg har nu været igang i 12 måneder og da jeg begyndte for et år siden troede vi at jeg kunne klarer det på et årstid,men der har været mange oppe og nedture,så jeg er ikke i mål endnu men har dog alligevel nået at tabe 21.2 kg, og har mange kg endnu. mit mål med dette vægttab er bedre helbred og mere selvtillid og velvære, men også en ny graviditet.
jeg var så til kostekspert i onsdags og snakker lidt med hende om den kommende gravidtet, og hun siger så charlotte du må ikke blive gravid før om 1-1 1/2 år,pga hun vil have mig længere ned i vægt.jeg stener så og siger jamen jeg bliver nød til at tænke på min alder,og det kunne hun godt forstå, men hun ville helst ikke ha det.og det skal lige siges at jeg bliver 34 til november og det vil sige at skal jeg vente i halvandet år ja så er jeg 35 år. efter hun har sagt dette er mine følser og holdninger blusset op.
jeg har så nogle cyklusproblemer som jeg har haft længe og går til gynegolog hver 3 måned, jeg har hormonspiral og er lige begyndt på p-piller for 4 dage siden også for at se om det kan mindske mine blødningsforstyrrelser. og min gynegolog siger også at jo mere jeg får tabt mig jo mere styr kommer der igen på min cyklus.hvis jeg ikke har hormonspiralen bliver min slimhinde tyk og jeg bløder konstant så,detvar maj sidste år jeg fik den spiral, så ved ikke hvad der vil ske hvis jeg får den taget ud det vil tiden kun vise jo.
ang min mand har jeg haft en lang snak med og han venter bar på mig at jeg er klar og det er jo sødt og tålmodigt af ham.
jeg ved godt at det er mit valg,mit liv, men ved bare ikke hvad det rigtige er,for kan jeg stadig tabe mig selvom jeg bliver gravid...???
og om jeg kan blive gravid vil kun tiden vise med de her cyklusproblemer.
jeg valgte så at sende hende en sms i går om at jeg ikke kan acceptere at vente så længe og jeg afventer svar fra hende, for skal vide om hun støtter op omkring mig hvis jeg træffer at prøve at blive gravid nu.
jeg har en datter der er 4 1/2 år nu.
kom med jeres meninger..??
mit ur tikker pga min alder....
hilsen en fortvivlet charlotte