at teste før tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
7 svar
2 synes godt om
29. marts 2013

Øst

Nå, havde nu lovet manden at jeg ville tage det stille og roligt når vi nu starter pb op for anden gang, men haaader at vente  hat testdag på søndag og testede jo i går og den var bragende negativ. Nå ja så tar vi bare en måned til. Mit spørgsmål er så... Da jeg blev gravid første gang testede jeg positiv 4 dage før testdag, så det kan jeg vel også denne gang når den er der???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

ønskebørn74

Øst skriver:

Nå, havde nu lovet manden at jeg ville tage det stille og roligt når vi nu starter pb op for anden gang, men haaader at vente  hat testdag på søndag og testede jo i går og den var bragende negativ. Nå ja så tar vi bare en måned til. Mit spørgsmål er så... Da jeg blev gravid første gang testede jeg positiv 4 dage før testdag, så det kan jeg vel også denne gang når den er der???

Det er forskelligt fra gang til gang.. 

Anmeld

29. marts 2013

ekebiv

Øst skriver:

De første to gange ku jeg teste positiv 4+0 og 3 gang 4+4 så der var lidt forskel :-)

Anmeld

30. marts 2013

Øst

ekebiv skriver:

De første to gange ku jeg teste positiv 4+0 og 3 gang 4+4 så der var lidt forskel :-)

Ja det sku da være mærkeligt hvis man kunne regne med noget he he.. er bare så fandens utålmodig. Sidste gang blev jeg helt panisk og trist efter 3-4 måneder. Det kunne være rart hvis man vidste præcis hvorn det føltes og hvornår man kunne se det

Anmeld

30. marts 2013

Øst

ønskebarn74 skriver:

Det er forskelligt fra gang til gang.. 

Tak  det føles nu som om min mens kommer lige til tiden, men vi er jo også liiige startet. Må jo bare være tålmodig og tvinge mine tanker på noget andet

Anmeld

30. marts 2013

CH2012

Øst skriver:

Ja det sku da være mærkeligt hvis man kunne regne med noget he he.. er bare så fandens utålmodig. Sidste gang blev jeg helt panisk og trist efter 3-4 måneder. Det kunne være rart hvis man vidste præcis hvorn det føltes og hvornår man kunne se det

Det kender jeg godt - det ville være smart med en klokken som der blev ringet på, når der kom "gæster" og evt. en nødklokke, hvis nu de skulle finde på at "tage afsted" igen. Det kunne man godt indføre ;-)

Anmeld

1. april 2013

Øst

CH2012 skriver:

Det kender jeg godt - det ville være smart med en klokken som der blev ringet på, når der kom "gæster" og evt. en nødklokke, hvis nu de skulle finde på at "tage afsted" igen. Det kunne man godt indføre ;-)

ejjj ja  det ku være skønt...

Så ville der være knap så mange sindsyge damer i verden ha ha.. Har godt nok rost min mand mange gange for hans tålmodighed med mig da vi lavede den første

Anmeld

1. april 2013

Muffinmus

Tja, jeg har kunne teste før tid i hvert fald. Fik en ret rød streg 3+3 med nr 2 og 3+1 svag streg med nr tre...husker det ikke helt med nr t, men den var i hvert fald bragede rød på testdagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.