En gang dårlige tal ved NF, hvad med denne gang?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. marts 2013

Anonym trådstarter

Da jeg var en NFscanning for snart 3 år siden med min søn fik jeg dårlige tal (1:20) pga. mine blodprøver, fik lavet en fostervandsprøve, og har den dag i dag en sund og rask dreng.

Jeg er nu gravid igen og skal til NFscanning d. 23. april, men gud hvor er jeg nervøs for at jeg skal det samme igennem igen.  

Nogle der har prøvet at få dårlige tal ved en graviditet og så gode tal ved en anden? Eller som har fået dårlige tal mere end én gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Da jeg var en NFscanning for snart 3 år siden med min søn fik jeg dårlige tal (1:20) pga. mine blodprøver, fik lavet en fostervandsprøve, og har den dag i dag en sund og rask dreng.

Jeg er nu gravid igen og skal til NFscanning d. 23. april, men gud hvor er jeg nervøs for at jeg skal det samme igennem igen.  

Nogle der har prøvet at få dårlige tal ved en graviditet og så gode tal ved en anden? Eller som har fået dårlige tal mere end én gang?

Slet ingen?

Anmeld

29. marts 2013

tweety2060

Har desværre ingen erfaring da vi ikke fik dårlige tal ved dem første og har ikke fået nr 2....
God påske

Anmeld

29. marts 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Mine er blevet lidt værre for hver gang pga. moden alder.

Anmeld

29. marts 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Min kusine fik 1:17 ved første graviditet pga. blodprøven og 1:257 (mener jeg) ved anden graviditet pga. blodprøven. Hun har 2 raske og sunde børn

Har selv fået dårlige tal i 2 af mine 3 graviditeter, men det var pga. scanningerne.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

29. marts 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Min kusine fik 1:17 ved første graviditet pga. blodprøven og 1:257 (mener jeg) ved anden graviditet pga. blodprøven. Hun har 2 raske og sunde børn

Har selv fået dårlige tal i 2 af mine 3 graviditeter, men det var pga. scanningerne.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

30. marts 2013

CaWi

Min veninde havde tallet 1:8 sidste år da hun var gravid. Det endte i en abort.
Nu er hun gravid igen med en dejlig sund og rask dreng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.