hvornår blir kh udbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg er på barsel og skal modtage min første kh for marts måned. Men hvornår kan jeg regne med de går ind? Jeg tænkte d 1 nok. Men nu siger folk de skulle ha været der i onsdags og nok er gået tabt. Det tror jeg dog næppe de er ;-) men panikker lidt alligevel alle de der regler er lidt svære at finde rundt i. Har i fået jeres? Og kan ens kh virkelig godt bare 'gå tabt' så man intet får? o_O er jo på barsel og har overholdt alle aftaler!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

B&J

har du fået et stykke papir på hvornår den bliver udbetalt???

hvad sagde de på kommunen???

jeg fik min i onsdags, men hvis du lige har søgt kan det jo være de tager fra hvornår du søgte....

Anmeld

29. marts 2013

dukke

Anonym skriver:

Jeg er på barsel og skal modtage min første kh for marts måned. Men hvornår kan jeg regne med de går ind? Jeg tænkte d 1 nok. Men nu siger folk de skulle ha været der i onsdags og nok er gået tabt. Det tror jeg dog næppe de er ;-) men panikker lidt alligevel alle de der regler er lidt svære at finde rundt i. Har i fået jeres? Og kan ens kh virkelig godt bare 'gå tabt' så man intet får? o_O er jo på barsel og har overholdt alle aftaler!

Jeg fik min i onsdags så du skal meget gerne ha dem den 2 april ellers kan du ringe til din sagsbehandler

Anmeld

29. marts 2013

Bertris

Hvis den ikke er gået ind på tirsdag ville jeg nok sige at du skulle kontakte din Sagsbehandler

der kan ske fejl i deres system, og der har været en del problemer med udbetalingerne i onsdags

Anmeld

29. marts 2013

Benjamins'mor

Jeg fik min i onsdags.

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

Oh my havde lidt håbet det var normalt ikke at have fået dem. Men jeg blev så først registeret d 4 marts- så måske jeg først får til maj eller hvordan? Suk. Godt der snart kommer bfy!

Anmeld

30. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du burde have fået den i onsdags,da alle vi andre fik.

KH bliver altid udbetalt den sidste hverdag i måneden.

Anmeld

30. marts 2013

Lancome31

Du får fra den 4 marts, hvor du søgte, og kh går ind sidste bank i måneden, så vel løn som andre ydeser, det er kun boligstøtte og tilskud til dagpleje, der kommer den første, men i og med, der var problemer i onsdags, kan det være de første kan ses den 2 april.

Men hvis ikke de er kommet, så kontakter du ydelseskontoret i din kommune, du har 2 sagsbehandler en udbetalingssagsbehandler og en sagsbehandler,der varetager din sag mens du på kh.

Kh

Susanne

Socialrådgiverstuderende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.