Hej de damer..
Jeg er en ung mor på 21 år, har en datter på 1 år og 3 måneder (3april). Min Datter har ikke set sin far i 1 år, dvs sidst hun sá han var i 13 April, 2012 .. Hun var kun 3 måneder gammel der.
Jeg har så fundet mig en ny kæreste, han er 41 år, og har 2 døtre, de har ikke samme mor..
Den ene er 5 år, og den anden er 9..
Hende på 5 år, har han ikke set/talt med, modtaget brev eller noget i 3 år nu den 8 April. Altså de har INGEN kontakt haft. Han ved hun bor i Aalborg, men intet mere, ingen adr, telefon nr. INTET ...
- Hende på 9 år, så han er i julen, men ellers ikke set rigtig noget til hende de sidste mange år...
Han BETALER børnepenge, sætter dem selv ind på ekserne kontoer, så det går ikke igennem noget system eller de bliver ikke trukket fra hans konto.. Han tjener riiiiiimelig meget, så han betaler 3 dobbelt børnepenge til hver mor, hver eneste måned..
- Dog alligevel, vil moderen til hende på 9 år, have penge HVER gang han skal have hende, og når hun har brugt de penge han har "købt" sin datter for, så er hans tid med datteren opbrugt, hvis moderen ikke får flere penge..
Han KAN bevise at han betaler børnepenge HVER mdr, ved at få et konto udskrift..
DOG alligevel har han fået afvide af en SNOT dum advokat, at han intet kan gøre for at se sin datter på 5 år. Han har IKKE skrevet under på NOGLE papir fra eksen af, det vil sige INTET. Så han har ikke "fraskrevet" sig fader rollen eller hvad man nu kan sige..
Og nu er han stoppet med at "køb" sin 9 årig datter, så hende har han ikke set siden 23 dec 2012..
- Kender i noget til systemet??
Hvordan og hvorledes hænger det sammen??
har han ikke RET til at have BEGGE piger i ferierne osv??
Kys og kram fra endame som er ufattelig træt af at se hendes kæreste så ked af det! :/ ..
Håber der er nogen der kan fortælle mig hvordan og hvorledes.
ved det er svært t vudere når man ikke kender hele historien, men håber i kan forstå det jeg har prøvet at forklare..
Anmeld