Hej piger,
I dag var jeg med min dejlige skat på 16 måneder i svømmehallen. I kender nok godt det, at det kan være lidt besværligt med et lille barn, der mest af alt har lyst til at løbe, i en svømmehal.
Nå, men jeg var i færd med at tage de sidste ting, som vi skulle have med ind til bruserummet, og da h*n er en lille vildbasse, var det lidt besværligt med et barn på armene plus alt det andet. Jeg havde desværre glemt svømmeskoene derhjemme. Jeg satte min lille skat ned på gulvet, vendte mig rundt for at tage de sidste ting og da var det allerede sket!! H*n var gledet
På det hårde flisegulv...
Puha, h*n græd lidt, men virkede dog ikke besynderligt påvirket af faldet. Jeg trøstede selvfølgelig, og blev rigtig ked af det. Jeg passede så ekstra godt på resten af tiden i svømmehallen.
Det værste ved situationen var dog alle de øjne, der kiggede på mig, plus den kvinde, der råbte 'altså, har h*n ingen sokker på', og nu sidder jeg her, kan ikke sove og er næsten grædefærdig over situationen og tænker på, hvad jeg kunne have gjort anderledes.
Tak, hvis i gad læse med, jeg havde virkelig brug for at fortælle dette, selvom jeg også har talt det igennem med min kæreste(der ikke tog det så tungt) plus min mor, far og søster
Anmeld