Køb af autostole i Tyskland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.374 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

lonemus

Har I prøvet det?? - eller købt andet babyudstyr??

Jeg er på udkik efter Cybex autostole og kan faktisk spare rigtig mange penge, ved at købe dem i Tyskland....selvom jeg skal betale for fragten!
Kvaliteten må da være nøjagtig den samme, som herhjemme??

Skal jeg betale noget Told eller lign. udover, når pakken kommer til Danmak?
Den leveres med DHL!

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

netdaddy

Hejsa

Vi købte en Römer Safefix gennem http://www.pingpong-online.de/osc/ og sparede ca. 1200,- kr., og da vi bestilte for mere end 300 Euro så sparede vi fragten.

Kvaliteten er nøjagtig den samme, da de blot bestiller stolen hos producenten og sender den med DHL.

Så længe du handler inden for EU's grænser skal du ikke spekulere over told og afgifter - så betaler du blot den skat/afgift der er i det pågældende land du handler i.

Det er i hvert fald ikke sidste gang vi køber autostol på den måde.

Vi måtte dog vente 6 uger på leveringen, da der var forsinkelse fra fabrikken, men pengene blev ikke trukket før varen blev afsendt fra Tyskland og der har absolut ingen problemer været ifm. den handel.

Anmeld

25. juni 2009

Lise

Vi købte vores Maxi Cosi autostol gennem tysk Ebay. Det sparede vi knap en tudse på, og to dage efter bestilling kom den

Anmeld

25. juni 2009

StineL

Vi har købt rigtig mange ting i Tyskland - både møbler, men også Isabellas autostol og klapvogn, og vi har sparet en del penge på det. Samtidig har der været fri levering pga. beløbet, vi har købt for. Du skal ikke betale told el. andet...

Anmeld

25. juni 2009

lonemus

StineL skriver:

Vi har købt rigtig mange ting i Tyskland - både møbler, men også Isabellas autostol og klapvogn, og vi har sparet en del penge på det. Samtidig har der været fri levering pga. beløbet, vi har købt for. Du skal ikke betale told el. andet...

Har I købt børnemøbler osse?? Jeg skal finde et sødt skrivebord til begge børneværelser, var i Ilva i går, men syntes ikke de passer..enten er de for store eller osse er for dyre...!!

Den side jeg har set autostolene på hedder

www.baby-markt.de

Uhhhh, vildt man kan spare SÅ mange penge

Lone - som skal have shoppet nu

Anmeld

25. juni 2009

Lise

Det kan sagtens betale sig at bruge Ebay... vi har netop købt en klapvogn - en mountain Buggy Urban Jungle - i England via Ebay. Vi gav 2.600 kr for den, og 200 kr for levering. Den koster 4.800 kr i DK ! ! !

Man kan finde ALT!!!

Anmeld

25. juni 2009

Mette+Mathias

Vi købte autostol på babyparadies.de, og der var ingen problemer. Vi sparede 5-600 tror jeg det var, incl. fragt. Vi fik den efter en uge, og nej, der kommer ikke told på, når du handler i et EU-land.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.