Vind en kage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
8 svar
8 synes godt om
28. marts 2013

Anasmor

Kender du en der vil vinde en kage ? .. Klik ind på Hjertekagen på facebook og hjælp mig med at dele budskabet om mit nye lille firma ... Tusinde tak ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

MortilElias2010

Anasmor skriver:

Kender du en der vil vinde en kage ? .. Klik ind på Hjertekagen på facebook og hjælp mig med at dele budskabet om mit nye lille firma ... Tusinde tak ?

Har netop vundet een  Og forresten så er dåbsdatoen D. 7. Juli  Er det passende tid at vide det på? 

Anmeld

28. marts 2013

Anasmor

MortilElias2010 skriver:

Har netop vundet een  Og forresten så er dåbsdatoen D. 7. Juli  Er det passende tid at vide det på? 

Ja du var en af de heldige AL tak for datoen, skriver den i kalenderen med det samme

Anmeld

28. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anasmor skriver:

Hvad skal man gøre?  Bare synes godt om siden eller? 

Anmeld

28. marts 2013

Muhmi

Anasmor skriver:

Har allerede delt og liked og alt det andet man skal, tidligere

Anmeld

28. marts 2013

Tvillingemor80

Du er delt, "liket", kommenteret Du er bare SÅ DYGTIG ! Bliver stadig imponeret ..

Anmeld

28. marts 2013

Anasmor

Tusinde tak søde piger <3

Anmeld

28. marts 2013

twinny

så er der delt.

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

Anasmor skriver:

Har delt derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.