Endnu et spørgsmål om skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.047 visninger
10 svar
1 synes godt om
28. marts 2013

Anonym trådstarter

''Din overskydende skat er tilbageholdt. Det skyldes, at SKAT undersøger om der er gæld, som skal dækkes af den
overskydende skat. SKAT sender meddelelse til dig, når afklaring er sket''

Hvornår får jeg så svar på om der er noget gæld?
(mener bestemt ikke der er)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

''Din overskydende skat er tilbageholdt. Det skyldes, at SKAT undersøger om der er gæld, som skal dækkes af den

Jeg mener det er hvis man evt skylder penge i boligsikring, dag intuition eller lign de tilbageholder.

Jeg ved faktisk ikke hvor længe der går. Håber snart du får dine penge 

Anmeld

28. marts 2013

H+S Skjolgborg.

Det samme stod der ved min veninde og hun fik dem i går af lige vel.

Min mand prøvede det sidste år og hans kom som de skulle på datoen også. Så du skulle have modtaget dem i går

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg mener det er hvis man evt skylder penge i boligsikring, dag intuition eller lign de tilbageholder.

Jeg ved faktisk ikke hvor længe der går. Håber snart du får dine penge 

Det kan ikke være derfor
Fik en bøde men den har jeg betalt.. m.. Håber de snart går ind..

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

H+S Skjolgborg. skriver:

Min mand prøvede det sidste år og hans kom som de skulle på datoen også. Så du skulle have modtaget dem i går

Har ikke fået dem igår.. Men det er der vist flere der ikke har..

Anmeld

28. marts 2013

jydeinden

H+S Skjolgborg. skriver:

man får dem ikke nødvendigvis den dag

Anmeld

28. marts 2013

jydeinden

du kan prøve at ringe til skat og høre ad hvorfor de er tilbageholdt de kan nok informerer dig om det, men det jeg hørte fra andre herinde var en gang i maj

Anmeld

28. marts 2013

ekebiv

Anonym skriver:

Det står også ved os og vi har ingen gæld til det offentlige og har aldrig haft det, har heller ikke oplevet før at vores penge er tilbageholdt de gik ikke ind igår men håber de snart kommer..

Anmeld

28. marts 2013

MortilElias2010

I kan google på tilbageholdt skat - så kommer en artikel fra Politiken op hvor der står at det KAN skyldtes en for sent betalt regning og at det tilfældigvis var den dag SKAT registrerede det og var inde at kigge, som et splitsekund af ens liv - og jeg ringede til SKAT hvor det eneste hun kunne fortælle var at det skyldtes en regning til Elias' daginstitution - som enten kan være dp eller børnehave MEN som også er betalt for længst, men de skal stadigvæk checke. Så nu væbner jeg mig bare med tålmodighed da de kan ende med først at komme i maj. De skal ind og kontrollere enkeltvis så det tager sin tid. Min mand HAR gæld til det offentlige grundet hans fortid så de snupper altid hans. Jeg får dem altid tilbage - også selvom vi er gift. Da de ikke tager til su (kun for meget udbetalt) og det har jeg ikke. De tager heller ikke grundet min mands gæld da den er indstiftet før mig og ham. Så det skyldtes KUN den forsinkede regning fra enten dp eller børnehave, men SKAT kunne ikke fortælle mig hvilken Af dem.. . 

Anmeld

28. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvornår du får af vide om du skylder SKAT penge, men der kan gå op til 8 uger før man får udbetalt overskydende skat.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.