Facebook spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. marts 2013

Anonym trådstarter

Kan man blokere folk uden at slette dem som ben, men gøre så de ikke kan læse det man skriver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Kan man blokere folk uden at slette dem som ben, men gøre så de ikke kan læse det man skriver?

Man kan vælge en der hedder "begrænset" , på deres profil trykker man bare på der hvor der står man er venner og så kommer der en liste frem

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

malliebooh skriver:

Man kan vælge en der hedder "begrænset" , på deres profil trykker man bare på der hvor der står man er venner og så kommer der en liste frem

Tusinde tak.

og begrænset så ser de ikke mine statusser og billeder feks?

Anmeld

28. marts 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Tusinde tak.

og begrænset så ser de ikke mine statusser og billeder feks?

Kun hvis du har gjort sådan at de kan ses offentligt.. På din FB profil kan du i højre side under dit cover-billede finde en knap med et "indstillinger"-logo på og en pil ned ved siden af.. Hvis du trykker på den kommer der en liste frem og på den første står der "Få vist som.." , så kan du vælge at at taste vedkommendes navn ind som er begrænset og så kan du se hvad vedkommende kan se på din profil

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

malliebooh skriver:

Kun hvis du har gjort sådan at de kan ses offentligt.. På din FB profil kan du i højre side under dit cover-billede finde en knap med et "indstillinger"-logo på og en pil ned ved siden af.. Hvis du trykker på den kommer der en liste frem og på den første står der "Få vist som.." , så kan du vælge at at taste vedkommendes navn ind som er begrænset og så kan du se hvad vedkommende kan se på din profil

Tusinde tak, må jeg lige se om jeg kan finde ud af

Anmeld

28. marts 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Tusinde tak, må jeg lige se om jeg kan finde ud af

Det var så lidt.. Jeg selv har nogle lidt snerpede mennesker på venne-listen jeg ikke ønsker skal kunne se alt hvad jeg laver.. Men da de er familie-medlemmer føler jeg ikke liiiiige at jeg kan slette dem

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

malliebooh skriver:

Det var så lidt.. Jeg selv har nogle lidt snerpede mennesker på venne-listen jeg ikke ønsker skal kunne se alt hvad jeg laver.. Men da de er familie-medlemmer føler jeg ikke liiiiige at jeg kan slette dem

Nemlig. Sådan nogen har jeg også. Man har meet lyst til at slette dem, men for fredens skyld gør man det ikke

Anmeld

28. marts 2013

Laulund87

Det der felt hvor du skriver status kan du vælge nogle personer fra. Så ser de hverken status eller billeder fra dig. Jeg har noget familierelateret som jeg ikke kan slette da der vil være ballade, så de ser intet af det jeg laver på FB 

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det der felt hvor du skriver status kan du vælge nogle personer fra. Så ser de hverken status eller billeder fra dig. Jeg har noget familierelateret som jeg ikke kan slette da der vil være ballade, så de ser intet af det jeg laver på FB 

Okay tusinde tak. Det vil jeg lige huske på næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.