Bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
7 svar
2 synes godt om
28. marts 2013

HopinWishin

Hvornår synes I at det er ok at sige nej tak til en invitation til bryllup??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Når der er en god grund ;-) det er jo svært at svare endegyldigt på uden en problemstilling. 

Anmeld

28. marts 2013

tarkoflen

Når man ikke har lyst til at deltage et bryllup er en glædens dag, og hvis man ikke kan glæde sig på brudeparets vegne, hvorfor skal man så komme?

Der er selvfølgelig ting, som kan gøre, at man bør komme, men jeg håber da, at dem, der kommer til vores bryllup engang kommer fordi de synes det er fantastisk, at vi skal giftes

Må jeg spørge hvorfor du overvejer ikke at deltage?

Anmeld

28. marts 2013

HopinWishin

tarkoflen skriver:

Når man ikke har lyst til at deltage et bryllup er en glædens dag, og hvis man ikke kan glæde sig på brudeparets vegne, hvorfor skal man så komme?

Der er selvfølgelig ting, som kan gøre, at man bør komme, men jeg håber da, at dem, der kommer til vores bryllup engang kommer fordi de synes det er fantastisk, at vi skal giftes

Må jeg spørge hvorfor du overvejer ikke at deltage?

Det var bare af ren nysgerrighed!

Jeg kunne aldrig finde på at takke nej til en invitation..

Jeg mener netop at man glæder brudeparret ved at komme - for man har vel fået invitationen af en grund =)

Anmeld

28. marts 2013

tarkoflen

HopinWishin skriver:

Det var bare af ren nysgerrighed!

Jeg kunne aldrig finde på at takke nej til en invitation..

Jeg mener netop at man glæder brudeparret ved at komme - for man har vel fået invitationen af en grund =)

Jeg kan heller ikke forestille mig, at blive inviteret til et bryllup jeg ikke havde lyst til at deltage i, men man skal jo aldrig sige aldrig

Hvis en veninde eksempelvis skulle giftes med en der var voldelig overfor hende, så tror jeg, at jeg ville have ualmindelig svært ved at deltage!

Anmeld

28. marts 2013

IT-nørd

HopinWishin skriver:

For flere år tilbage fik vi invitation fra mine venner og mandens søster, desværre bryllup samme dag.

Vi ville ikke dele os og takkede derfor nej til vennerne.

Anmeld

28. marts 2013

FrkZier

HopinWishin skriver:

når man er forhindret i at deltage 

Anmeld

28. marts 2013

Muhmi

HopinWishin skriver:

Når man skal noget andet den dag, eller man af andre årsager ikke har tid til at komme...

Hvis det er fordi man ikke kan lide den person der har lyst til at have én med til hans/hendes bryllup, så synes jeg at man skal fortælle vedkommende at så gode venner er i altså heller ikke, sådan så de ved det for eftertiden...

Hvis man bare hellere vil slappe af den dag men ellers har tæt kendskab til personen der inviterer så synes jeg man skal lette sin rumpe og komme afsted...

Hvis man ikke har råd til en gave, ja så må man være kreativ og lave et gavekort af en art på f.eks. "fri børnepasning i en aften" eller "En god middag" sådan noget ligende, men det er ikke en grund til at blive væk fra et bryllup...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.