Update: Kan man ikke godt sige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
9 svar
17 synes godt om
28. marts 2013

Lullaby

Vi skrev så pænt til hende, at vi synes det var bedre at hendes søn kom over til de andre børn da han ville kede sig. Og at vi skulle være effektive med vores flytning da min mand ikke har fri dagen efter. Om det ikke var ok.

Hun blev eddikesur og sagde at vi i hvert fald ikke skulle diktere hvad hendes søn skulle så nu er vi uvenner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

TNBC

Lullaby skriver:

Vi skrev så pænt til hende, at vi synes det var bedre at hendes søn kom over til de andre børn da han ville kede sig. Og at vi skulle være effektive med vores flytning da min mand ikke har fri dagen efter. Om det ikke var ok.

Hun blev eddikesur og sagde at vi i hvert fald ikke skulle diktere hvad hendes søn skulle så nu er vi uvenner

Så må hun være sur. I har ikke gjort noget forkert.

Anmeld

28. marts 2013

K&S

Lullaby skriver:

I har gjort det helt rigtige! Jeg kan slet ikke forstå, hun vil tillade sig at blive sur 

Anmeld

28. marts 2013

Silas&Mille

Lullaby skriver:

Lyder da også utroligt at hun ikke forstår det. 

for en effektiv flytning

Anmeld

28. marts 2013

Swerg

Det må være hendes problem  

Anmeld

28. marts 2013

Loa

Kæft en mærkelig reaktion på det

Forstår jer sgu godt. Hvem gider have en 5 årig med til at flytte

Anmeld

28. marts 2013

Miss Kat

Hun lyder altså til at være lettere psykisk ustabil. God flytning!

Anmeld

28. marts 2013

jydeinden

hvorfor i al verden slæber man så lille et barn med når der skal flyttes forstår helt ærligt ikke at man kan blive sur over at i ønsker at være effektive imens i kan.

Anmeld

28. marts 2013

tarkoflen

Tåbelige pigebarn! Undskyld mig, men man kan da for filan ikke have en femårig med til flytning, når alle andre børn bliver passet! Det er jeres flytning og så må l jo undvære deres hjælp og så må hun være sur alt det hun vil

Anmeld

28. marts 2013

Ryberg

Lullaby skriver:

det skal i ikke tage jer af, det må helt sikkert være hendes eget problem

Hun må ud og købe et par større sko.. for de må godt nok klemme meget dem hun går i

God arbejdslyst med flytningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.